خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس تمام دستورات امام راحل را اجرا کردند اما در برهه کنونی چند دستور رهبری اجرایی شده است و اینگونه ما رهرو شهدا و امام نیستیم.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۰۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
تبعیت از ولایت حرکت در مسیر شهداستبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی محمدی در مراسم گرامیداشت سالگردامام (ره) و یادواره ۲۳ شهید والامقام روستای ابرسج که به همت پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا در حسینیه اعظم این روستا برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه امام با نفس قدسی خود ملت ایران را زنده کرد افزود: امام با انقلاب اسلامی، دنیا را تکان داد و معجزه قرن و زلزله عظیمی را در جهان به راه انداخته که بعد از چهل سال همچنان این زلزله ادامه دارد.
وی با بیان اینکه شهدا ذوب در ولایت و امام راحل بودند گفت: امام راحل در دوران دفاع مقدس بارها و بارها دستورات مختلفی را برای جبهه ها صادر کرد که از جمله جزایر باید حفظ شود یا حصر آبادان باید شکسته شود و یا از این دست دستورات که همه اجرا و موفقیت به همراه داشت.
استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس حرف امام بر زمین نماند و رزمندگان ما به نحوه احسنت اجرا کردند اما امروز بعد از گذشته سی سال از ارتحال امام حرف نایب امام در بسیاری از زمینه ها روی زمین مانده و کسی عمل نمی کند.
وی با بیان اینکه رهبری بارها بر جنگ اقتصادی و توجه به اقتصاد مقاومتی تاکید کردند اما متاسفانه نه مسئولین و نه مردم ترتیب اثری ندادند.
محمدی با بیان اینکه شهدا الگویی برای همه اعصار هستند اظهار کرد: اگر ما خود را رهرو شهدا می دانیم باید بدانیم که شهدا تابع محض نایب امام زمان(عج) بودند و دستورات ایشان را دستورات امام عصر(عج) می دانستند و بدون چون و چرا اجرا می کردند.
وی با بیان اینکه امروز بعد از سی سال از ارتحال امام باید ببینیم ما در کجا قرار داریم و آیا راه امام و شهدا را ادامه داده ایم افزود: امروز ما نیاز به بازخوانی سخنان امام راحل و سیره شهدا داریم و باید در زندگی فردی و اجتماعی جامع عمل بپوشانیم تا خود را رهرو واقعی شهدا بدانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها