بسیجی حوزه شهید رجائی اراک در گفتگو با بسیج:

امام و رهبری همواره به دشمنی های آمریکا آگاه بودند/ اسلام ستیزی،شیعه ستیزی و ایران ستیزی هدف اصلی دشمنان

بسیجی شرکت کننده در اردوی مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: : مقام معظم رهبری هم به خوبی می داند مذاکره با آمرکا منفعتی ندارد و همواره به مسئولین و ملت این موضوع را گوشزد نموده اند.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۱۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

میلاد عسگری بسیجی شرکت کننده در اردوی مرقد مطهر امام خمینی(ره) از حوزه شهید رجائی اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه هیچ گاه به دنبال مذاکره با آمریکا نبودند گفت: امام زودتر از خیلی‌ها آمریکا را شناخته بود و به تمام توطئه های دشمنان و خصوصا خصومت های آمریکا آگاه بود.

زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) با بیان اینکه امام در طول حرکت های انقلابی خود همواره از حرکت های ضد استکباری استقبال می کردند افزود: نمونه های زیادی وجود دارد که امام استکبارستیز ترین مرد تاریخ است که نمونه آن را در حرکت جوانان برای تسخیر لانه جاسوسی به وضوح مشاهده می کنیم.

عسگری با اشاره به اینکه اندیشه های رهبری و سیاست های ایشان طبق همان خط امام دنبال می شود گفت: مقام معظم رهبری هم به خوبی می داند مذاکره با آمرکا منفعتی ندارد و همواره به مسئولین و ملت این موضوع را گوشزد نموده اند.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری همواره در مورد فرجام برجام به دولت هشدار دادند افزود: در جریان اخیر برجام، بدعهدی‌های آمریکا و خیانت های آنها به ملت به خوبی روشن و ثابت شد که نظرات مقام معظم رهبری نظرات صائبی است.

زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) در پایان خاطر نشان کرد: اسلام ستیزی،شیعه ستیزی و ایران ستیزی هدف اصلی آمریکا و اسرائیل است و آنها می خواهند تفکر امام خمینی(ره) و مکتب انقلاب اسلامی به دیگر ملت ها نفوذ پیدا نکند.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار