بسیجی حوزه شهید رجائی اراک در گفتگو با بسیج:

عمل به اندیشه های امام و رهبری میزان سنجش کارآمدی مسئولین است/ توجه به نقش مردم از ویژگی های برجسته امام و رهبری

یک زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: عمل به اندیشه های امام و رهبری در کشور برای همه مسئولین و مدیران کشور الگو باشد.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۲۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

ابوالفظل غریبیان بسیجی شرکت کننده در اردوی مرقد مطهر امام خمینی(ره) از حوزه شهید رجائی اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  مردمی بودن رهبری در انقلاب اسلامی را از دلایل مهم پیشبرد اهداف انقلاب دانست و گفت: امام راحل همواره از مردم تجلیل می‌کردند و می‌گفتند که مردم همه کاره ما هستند و نقش مردم را در مدیریت انقلاب کارساز می دانستند و مقام معظم رهبری هم در طول سی سال همین روش را ادامه دادند.

زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) راه اندازی انتخابات در کشور را از نمونه های استقرار حکومت مردمی امام در کشور خواند و افزود: امام  همیشه می‌فرمودند باید انتخابات به موقع انجام بگیرد تا حکومت مردمی تثبیت شود که انقلاب اسلامی، حکومتی مردمی است و مقام معظم رهبری مقید هستند که باید انتخابات به موقع انجام شود و هر دوی آنها ذره ای از حقوق ملت نادیده نگرفتند.

غریبیان با بیان اینکه استقرار حکومت مردم سالاری دینی از اهداف والای انقلاب امام خمینی(ره) بود گفت: هنر امام این بود که اهداف اسلام و نقش مردم در اداره حکومت را در قالب انقلاب اسلامی پیاده کرد چراکه پایبند به قانون بودن و قانون را ارجحیت دادن، از ویژگی های مشترک امام و رهبری است.

زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره)  اخلاص و توکل در زندگی امام و رهبری را از دلایل محبوبیتشان در بین ملت ایران و حتی ملت های دیگر دانست و افزود: این جمعیتی که برای تجدید میثاق با امام و رهبری مشاهده می شود به دلیل محبوبیت بی نظیر این شخص الهی است که هیچ رهبری در دنیا چنین ویژگی و محبوبیتی ندارد.

وی با بیان اینکه مسئولین و مدیران باید همواره ویژگی های امام را در دوران مسئولیت خود بسنجند تصریح کرد: عمل به اندیشه های امام و رهبری در کشور برای همه مسئولین و مدیران کشور الگو باشد و در واقع میزان است و میزان کارآمدی هر مسئول به عمل و توجه او به مکتب امام و رهبری سنجیده می شود.

غریبیان در پایان خاطر نشان کرد: اکنون می‌بینیم بعد از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی خداوند این انقلاب و رهبری را به خاطر اخلاص و توکلی که مثل امام در وجود ایشان وجود دارد، یاری می‌کند و از شر توطئه ای دشمنان نجات می دهد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار