یک زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: امروز جاذبه امام بزگوار نه تنها کاهش نیافته بلکه امتداد بیشتری پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۲۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

محمد عبدی بسیجی شرکت کننده در اردوی مرقد مطهر امام خمینی(ره) در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به حجم گسترده زائرینی که به مرقد مطهر امام(ره) شرف یاب شدند گفت: این ملت امام خمینی(ره) را با نام مبارزه و مقاومت می شناسند و امروز که رمز پیشرفت ملت ایران مقاومت است ما بار دیگر با امام و رهبری برای مقاومت در برابر توطئه ها را تجدید پیمان می کنیم.

زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره)  با اشاره به توطئه های دشمنان برای فراموشی امام افزود: تمام تلاش های دشمنان در طول این سالهایی که امام از میان ما سفر کرده اند بی نتیجه بوده و امروز جاذبه امام بزگوار نه تنها کاهش نیافته بلکه امتداد بیشتری پیدا کرده است.

عبدی با بیان اینکه ملت ایران همواره در راهپیمایی ها نشان داده اند که پیرو امام و رهبری هستند گفت: نمونه حضور باشکوه ملت ایران در همین راهپیمایی هفته گذشته مردم در روز قدس بود که ملت با دهان روزه نشان دادند که برای روز قدسی که امام نامگذاری کرده اند ارزش و اهمیت قائل هستند.

وی با اشاره به حضور ملت های دیگر در سایر نقاط جهان برای راهپیمایی روز قدس بیان داشت: 40 سال از نامگذاری امام به عنوان روز قدس می گذرد و شاهد بودیم بیش از 100 نقطه در جهان این حماسه را انجام دادند که این نشان از جاذبه و نفوذ بیان و کلام امام در عالم است.

زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره)  با بیان اینکه ملت ایران هیچ زمانی اجازه تجاوز دشمنان به انقلاب را نخواهند داد گفت: ملت نشان داده که در طول این چهل سال به توصیه ها و رهنمودهای امام و رهبری عمل کرده اند و کوتاهی نداشته اند.

عبدی در پایان خاطر نشان کرد: مردم وظیفه های خودشان را در سر وقت انجام می دهند ولی متأسفانه برخی از مسئولین راه امام را فراموش کرده اند و درگیر حاشیه ها می شوند و برخی اوقات مردم و مستضعفین را فراموش می کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات