زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: امروز باید مقاومت و ایستادگی را از امام بیاموزیم و این موضوع امروز بسیار کاربردی است.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۲۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

حامد صوفی بسیجی شرکت کننده در اردوی مرقد مطهر امام خمینی(ره) از حوزه شهید رجائی اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به دلیل حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در مرقد مطهر ایشان گفت: تبیین سِرّ جاذبه بی نظیر امام راحل، مختصات شخصیتی و موهبتهای الهی امام از دلیل این حضور و قدردانی ملت از این شخصیت بی نظیر است.

زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) با بیان اینکه در تاریخ معاصر کمتر شخصی با ویژگی های امام خمینی(ره) ظاهر شده افزود: شجاعت، حکمت، تدبیر، پارسایی و پرهیزگاری، دلباخته خدا بودن، ظلم ستیزی، حمایت و دفاع از مظلوم، عدالتخواهی، رفتار و گفتار صادقانه با مردم و مجاهدت دائم در راه خدا از ویژگی هایی است که از امام شخصیتی بی نظیر ساختند.

صوفی با تأکید بر اینکه تجسم عمل صالح در امام به معنای واقعی کلمه تجلی یافت گفت: همانگونه که خداوند در قرآن می فرماید هرکس به قدرت و نصرت الهی توجه داشته باشد و خود را بنده خدا قرار دهد به او محبتی عطا می کند که او را در میان سایر بندگان برتر می سازد.

وی با اشاره به اینکه ارادت مردم به امام خمینی(ره) تحمیلی، تبلیغی و تلقینی نیست و نخواهد بود افزود: ارادت ویژه ملت به امام کاملا الهی بوده و امام به دلیل اینکه بنده خاص خدا بودند تمام این تجلیات الهی در او نمود پیدا کردند.

زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره)  با اشاره به اینکه امروز باید مقاومت و ایستادگی را از امام بیاموزیم گفت: یکی از خصوصیات اصلی امام خمینی(ره) مقاومت و ایستادگی در برابر موانع و مشکلات بود که امروز بسیار کاربردی است و باید مورد توجه باشد.

صوفی در پایان خاطر نشان کرد: مکتب، اندیشه، راه و تفکر امام بر اساس قرآن است و مقاومت و ایستادگی ایشان در برابر توطئه ها و سختی ها کاملا عقلانی و ریشه قرآنی دارد و مسئولین امروز باید به آنها توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات