داماش با مدیریت دلسوز و توانمندو کادرفنی پرتلاش و بازیکنان جوان و باانگیزه و با کمک هواداران خودش امید را در فوتبال رشت زنده نگه داشت.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۵۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
درود بر شرف و غیرت مدیر و کادر فنی و بازیکنانی که پای هواداران تیم خودشان ایستادند؛ فوتبال داماش در بازی با پرسپولیس نشان داد که مردم رشت لیاقت روز‌های آفتابی بیشتری را در فوتبال ایران دارند بعد از اینکه تیم‌های گیلانی حاضر در رقابت‌های کشوری بجز یک تیم که به لیگ دو کشور صعود کردبقیه تیم‌های گیلانی به نتایج قابل قبولی دست پیدا نکردند. داماش در این بازی مرحمی بر زخم دل‌های فوتبال دوستان گیلانی شد.

داماش با مدیریت دلسوز و توانمندو کادرفنی پرتلاش و بازیکنان جوان و باانگیزه و با کمک هواداران خودش امید را در فوتبال رشت زنده نگه داشت.

داماش در فینال جام حذفی فوتبال قابل قبولی را ارائه نمود تیم فوتبال داماش در این فصل در مسیر خوب و سازمان یافته‌ای حرکت کرد قطار داماش با حمایت مدیریت آقای حاجی پور و تلاش کادرفنی و بازیکنان و هواداران ایستگاه به ایستگاه جلو رفت کادر فنی این تیم استراتڙی مناسبی را برای این بازی انتخاب کرده بود و از هر ۴ لحظه اصلی فوتبال بخوبی استفاده نمودند داماش زمانی که (ცρ) مالکیت توپ را در اختیار داشت از گزینه چرخش بازیکنان در زمین استفاده می‌کرد تیم فوتبال داماش در مقابل پرسپولیس از روش (Anti Game) آنتی گیم استفاده نمودهمان روش فوتبالی که تیم‌های همچون اتلتیکو مادرید در مقابل تیم‌های مثل بارسلونا انجام می‌دهند.

حرکات صحیح بازیکنان تیم داماش در ایجاد (draft gap) شکاف خطوط اصلی در این بازی خوب انجام میشد وقتی که توپ در مالکیت تیم پرسپولیس بود برنامه داماش خیلی بهتر و خطرناک‌تر بود که با احاطه کردن حریف مالکیت توپ را تحت فشار قرار می‌دادند.

حسین پسندیده در ادامه تاکید کرد: حال باید به مدیریت دلسوز و کادرفنی و بازیکنان و هوادران این تیم که بازی قابل قبولی را در فینال جام حذفی در مقابل تیم خوب و پرمهره پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر شده بود انجام دادند تبریک گفت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات