فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) گفت: خدمات‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سیل‌زدگان مشت محکمی بر دهان آمریکا زد
کد خبر: ۹۱۴۵۶۹۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، سرهنگ حمید دامغانی پیش از اقامه نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ شهر سمنان و در جمع شمار زیادی از نمازگزاران سمنانی، ضمن تبریک عید بندگی، از فضائل این عید بزرگ گفت و اظهار کرد: عید سعید فطر نمایش وحدت مسلمانان برابر دشمنان است.
وی در ادامه گزارشی از اقدامات پاسداران و بسیجیان استان سمنان در مناطق سیل‌زده ارائه و بیان کرد: طرح «جهاد همبستگی ملی» اقدام خوبی برای کاهش مشکلات سیل‌زدگان در مناطق مختلف کشور به شمار می‌رود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: خدمات‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان کمک به سیل‌زدگان عالی بود و فرزندان ملت از جان و دل به مردم سیل‌زده کمک کردند.
دامغانی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سیل‌زدگان مشت محکمی بر دهان آمریکا زد تا به یاوه‌گویی‌های خود علیه نیروهای مردمی کشورمان پایان دهد، اضافه کرد: حضور سپاه در سنگر خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده پاسخ محکمی به حرکت‌های خصمانه آمریکا بود و نشان داد نیروهای مردمی همیشه در صحنه حاضر هستند.
وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرده نهادی مردمی است، اظهار کرد: همه بسیجیان و پاسداران در این راستا حرکت می‌کنند و به‌عنوان بخشی از جامعه هر چه در توان داشتند، برای کمک به مردم سیل‌زده انجام دادند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، طرح «جهاد همبستگی ملی» را اقدامی مناسب در راستای کمک به سیل‌زدگان دانست و گفت: طرح «هر مسجد، یک خانه» به بازسازی سریع مناطق سیل‌زده کمک شایانی می‌کند.
دامغانی از هم‌استانی‌های سمنانی در راه کمک به سیل‌زدگان کشورمان دعوت کرد و گفت: ایجاد همبستگی ملی امر است که مقام معظم رهبری هم به این نکته اشاره فرمودند و این سیل علی‌رغم خساراتی که داشت، همبستگی بین مردم ایجاد کرد.
وی همچنین به مشکلات منطقه کالپوش بر اثر رانش زمین در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: سپاه همیشه در کنار مردم بوده و در جهت رفع مشکلات آن‌ها پیشتاز است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: تمام مردم و حتی کسانی که با رانش مواجه نیستند، در کالپوش کمک‌رسانی می‌کنند و خاطرات دفاع مقدس در کمک به مردم امسال تداعی شد.
دامغانی اضافه کرد: آن قسمت از کشور که درگیر جنگ نبودند، از جبهه‌ها پشتیبانی می‌کردند و امروز کل کشور و ملت ایران در خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده بسیج شده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، تصریح کرد: حرف‌های امام راحل هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود و در هر عصر و زمانی قابل بهره‌برداری است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: همین قضیه در حادثه سیل اخیر و کمک سپاهیان و بسیجیان به سیل‌زدگان اثبات شد که سپاه نه‌تنها در کنار مرزها و داخل کشور در حفظ امنیت فعالیت دارد، بلکه در سازندگی و عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی هم دوشادوش ملت حرکت می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها