خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر:

امام(ره) مردم سالاری دینی داشت

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: امام(ره) به موصوع مردم سالاری دینی توجه ویژه ای داشت
کد خبر: ۹۱۴۵۶۹۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
حسن ذوالفقاری در گفت وگو با خبرگزاری بسیج در مهدیشهر،اظهار کرد:امام (ره)انقلاب اسلامی را به اوج عظمت وشکوه وهمچنین ملت ایران را به عزت وسعادت ومسیر حق وحقیقت راهنمایی کرد.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر در ادامه گفت: امام در روزگاری که هم شرق فکر می کرد پایان دوران دین وخداپرستی است و هم خوب فکر می کرد که دور حکومت دینی خط ابری کشیده است به عنوان یک عالم روشن ضمیر ،عارف ریاست مدار و یک انسان هوشمند توانست از پایگاه دین و با حمایت مردم در سراسر این سرزمین پرچم نهضت اسلامی را به اهتزاز درآورد.
ذوالفقاری افزود:امام در تمام دوران خود چه قبل وچه بعد از انقلاب همواره بر خداوند توکل می کرد و رمز موفقیت امام (ره)هم همین اصل توکل بود.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر اضافه کرد:امام (ره)همه نهادهای این نظام را در چهار چوب رای و نظر مردم مستقیم و غیر مستقیم قرار داد که این حاکی از مردم سالاری دینی حضرت امام (ره) است.
ذوالفقاری خاطر نشان کرد:در دوران دفاع مقدس ملت ایران با رهبری حضرت امام (ره)وبا تکیه بر حق وبا وحدت توانست این دفاع مقدس را به پیروزی برساند.
وی تصریح کرد:امروز هم اگر بخواهیم به قله های پیشرفت علمی،اقتصادی،اجتماعی فرهنگی دست یابیم باید آرمان های حضرت امام (ره)را الگوی خود قرار دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار