خبرهای داغ:
نویسنده و پژوهشگر حوزه دین با بیان اینکه از بیانیه گام دوم انقلاب بوی ظهور به مشام می رسد گفت: بصیرت سند راهبردی نظام است که در قالب بیانات رهبر انقلاب اسلامی تبیین و تشریح شده است و باید بدان توجه و دقت کرد.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۹۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عبدالرسول کشمیری در یادواره ۲۶ شهید پایگاه شهید رجایی شاهرود در سخنانی با اشاره به حق حاکم بر مردم در نهج‌البلاغه به بیانیه رهبری انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: از این بیانیه بوی ظهور به مشام می‌رسد و بسیار مهم است.
وی با اشاره به روایات قبل و بعد از ظهور امام زمان (عج) اظهار کرد: امام باقر در حدیثی می فرماید سپاه سیدخراسانی حرکت می کند و عراق را آزاد می کند و سوریه را هم آزاد می کند و سپاه سفیانی عقب نشینی و قدس شریف هم آزاد می شود و برآیند این روایات این است که ایران قدرت جهانی است قبل از این اتفاقات که باید دقت کنیم.
کشمیری با بیان اینکه مخاطب اصلی این بیانیه مردم و جوانان هستند گفت: رهبری در این بیانیه تاکید دارد امروز دو قطب اسلام و استکبار است که صدای شکسته شدن استخوان های استکبار هم شنیده می شود و رهبری چهل سال گذشته را بررسی می کند و نقاط ضعف و قوت را بیان می کنند و امید به آینده هستند.
وی ادامه داد: مردم جامعه باید نگاه راهبردی داشته باشند همانگونه که رهبری این نگاه را دارند و در این بیانیه مطرح می کنند، و به جرات می گویم در علوم شناختی ده سال از دنیا جلوتر هستیم و رهبری با این بستر و ظرفیت ها به آینده امید دارند و رهبری تاکید دارند ۸۰ درصد ظرفیت های کشور دست نخورده است.
این نویسنده و پژوهشگر حوزه علم و دین خاطر نشان کرد: مشکل اقتصاد امروز ما زیر بنایی نیست، مشکل ما واردات و رانت های داخلی برخی مسؤولین است، اگر دست های خیانت آلود نبود جوانان بیکار در کشور نبود.
وی تصریح کرد: امروز ما در مرزهای اسرائیل هستیم و بدون اجازه رهبری انقلاب حرکتی انجام نمی شود و ما امروز در اقتدار هستیم و بوی ظهور از این اتفاقات به مشام می‌رسد.
کشمیری با اشاره به عزت و اقتدار امروز نظام و رهبر انقلاب گفت: اراده الهی در این است که هر که خدا را یاری کند او را یاری خواهد کرد مانند جریان ابراهیم و نمرود و این خواست خداوند متعال است که با خدا باش پادشاهی کن و رهبر انقلاب اسلامی با خداست که خدا او را یاری می کند.
وی با بیان اینکه نفس شهدای ما آباد و این نفوس گره گشا بود افزود: اصحاب امام زمان (عج) نفس های آباد دارند و رهبری هم در بیانیه خود بر این موضوع تاکید دارند و شهدا عاشق ولی خدا بودند و اطاعت بی چون چرا از ولایت داشتند و شهادت لیاقت می خواهد و به هر کسی نمی دهند.
این طراح پهپاد بمب افکن ادامه داد: اگر زهد و تزکیه نفس و عشق نباشد در تصمیم گیری دچار اشتباه می شوی و دنیا را انتخاب می کنی چرا که عشق دنیا سرمنشأ همه خطاهاست.
وی با تاکید بر تزکیه نفس و ایمان به خدا در بیانیه گام دوم انقلاب اضافه کرد: در نبردهای آخر زمان تا نفس آباد نشود پیروزی غیر ممکن است و باید مرزهای علمی دنیا را درنوردید و اخلاق و معنویت و پژوهش و جوشاندن چشمه های علم در تاکیدات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه و تاکید است و امید مبتنی بر ظرفیت های کشور مورد توجه است و به وضوح بوی ظهور از این بیانیه به مشام می رسد و خبرهای بسیاری در پیش است.
وی با تاکید بر بصیرت و تزکیه نفس گفت: یاد شهدا و عرفا سبب زنده ماندن ضمیر انسان و دمیدن نور در باطن افراد است؛ بصیرت، سند راهبردی نظام در قالب بیانات رهبر انقلاب است که باید توجه کرد. سواد رسانه و فرهنگ دقیق خوانی در بصیرت مهم است و باید مراقب باشیم که تهدیدات زیاد است و بصیرت کم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها