خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید شیعیان، عزّت و کرامت حجاج و تأمین امنیت زائران را از مهمترین امور دانست و بر جلوگیری از تبلیغ مبلغان فارسی زبان وهابی در بقیع تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۱۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله العظمی جعفر سبحانی در دیدار حجت الاسلام عبدالفتاح نواب نماینده جدید مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت، ضمن ابراز خرسندی از انتخاب ایشان به این سمت یادآور شد: در برخی روایات اسلامی استفاده می‌شود که برخی حتی درآمد چند ساله خود را پس انداز می‌کردند تا به سفر حج نائل شوند، این فریضه‌ای است که شاید در طول عمر هر مسلمان یک بار نصیب او شود.

وی با تأکید بر استفاده ظرفیت‌ها برای هرچه بهتر برگزاری مناسک حج، و نظارت دقیق بر امور حج را به ایشان یادآور شد و تأکید بر مفاد تواقنامه فیما بین ایران و عربستان در مورد حج را بسیار مهم و ضروری دانست.

این مرجع تقلید، عزّت و کرامت حجاج و تامین امنیت زائران را از مهمترین امور دانست و بر جلوگیری از تبلیغ مبلغان فارسی زبان وهابی در بقیع تأکید داشت که طبق تفاهمات از آن ممانعت به عمل آید.

آیت الله سبحانی نظارت بر اعمال و مناسک حجاج توسط عوامل روحانیون کاروان‌ها، به خصوص تأکید بر تأخیر در رمی جمرات در روز عید قربان را خواستار شد و گفت: این عمل موجبات حوادث تلخ سال‌های گذشته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها