خبرهای داغ:
مشاور فرهنگی سپاه پاسداران گفت: نتیجه مذاکرات ایران و آمریکا برای دشمن هیچ اهمیتی ندارد آن‌ها فقط می‌خواهند که ایران زیر بلیط مذاکرات آن‌ها برود.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۲۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حمیدرضا مقدم‌فر پیش از ظهر امروز در همایش پیشگامان انقلاب اسلامی صبح امروز که با حضور جمعی از حماسه‌سازان واقعه 15 خرداد به همت شورای تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با 15 خرداد الگوسازی خوبی در ایران انجام داده‌اند و حرکت و‌ الگوسازی امام خمینی(ره) تاریخی شد که اگر بخواهیم این قیام را از ریشه بررسی کنیم، می‌بینیم مردم سالاری دینی در این قیام موج می‌زند و ماهیت این قیام ضد استبدادی بود.

مشاور فرهنگی‌ سپاه پاسداران ادامه داد: انگیزه مردم و کشش آن‌ها به سمت خیابان‌ها و حماسه آفرینی، عناصری همچون دین و اسلام بود و همین الگوسازی و ادامه دار و در نهایت همین طرز تفکر و عمل به انقلاب شکوهمند اسلامی انجامید.

وی در خصوص سی‌ام سالگرد آغاز رهبری، مقام معظم رهبری افزود: 30 سال رهبری، مقام معظم رهبری با معجزه‌ها و برکت‌های زیادی همراه بوده است؛ مقام معظم رهبری دو ویژگی خاص را در خود جای داده‌اند و ایشان شناخت خوبی از خط و راه امام دارند و در حفظ و ترویج این راه استمرار خوبی دارند.

مقدم فر اضافه کرد: عده‌ای قصد خراب کردن راه امام(ره) را داشتند و قصد داشتند اسلام امام خمینی(ره) را به اسلام رحمانی تبدیل کنند و سیاست را از دین خارج کنند، اما مقام معظم رهبری همان راه امام(ره) را بدون هیچ کم و‌ کاستی ادامه دادند.

مشاور فرهنگی سپاه پاسداران تصریح کرد: مقام معظم رهبری در طول فعالیت خود دشمن را به خوبی شناختند و راه‌های مقابله با دشمن را نیز به خوبی تشخیص دادند، همین بصیرت مقام معظم رهبری باعث شد بسیاری از فتنه‌ها توسط ایشان سرکوب شود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، بیان کرد: دشمن تمام عزم و اراده خود را بسیج کرده که انقلاب اسلامی، اسلام و نظام تک قطبی استبداد را پذیرا باشد و همچنون کشورهای عربستان و عربی در این اسلام حل شود، دشمن مشکلی با اسلام بی سیاست ندارد اما سیاست جدای از دین معنی برای انقلاب اسلامی ندارد زیرا از ابتدای اسلام همین بوده است.

مقدم‌فر ادامه داد: دشمن می‌خواهد همه را زیر پرچم خود قرار دهد و اسلام را تحریف کند، اما انتقلاب اسلامی هرگز این موضوع را پذیرا نخواهد بود؛ نتیجه مذاکرات ایران و آمریکا برای دشمن هیچ اهمیتی ندارد آن‌ها فقط می‌خواهند که ایران زیر بلیط مذاکرات آن‌ها برود.

مشاور فرهنگی سپاه پاسداران اذعان داشت: اکنون راز پیروزی ما مقاومت است، مقاومتی که از خط و راه امام(ره) سرمشق می‌گیرد؛ مقاومت اکنون به دو شکل مردمی و مسؤولان است، دشمن بر روی مسؤولان ما متمرکز شده است و باید برای مقابله با دشمن بدنه مدیریتی کشور را ترمیم کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها