رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران از نجات ۷۰ غریق و مرگ یک نفر طی سه روز گذشته در سواحل استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۲۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق از ۱۴ خردادماه تا کنون توانستند جان ۷۰ مسافر و گردشگر را در سواحل استان نجات دهند.

وی افود: این ناجیان در روز سه شنبه ۱۴ خرداد ۵ نفر، در چهارشنبه ۱۵ خرداد ۲۲ مرد و ۱۲ زن و در روز پنج شنبه ۱۶ خردادماه ۲۳ مرد و ۸ زن که گرفتار امواج سهمگین دریای خزر در سواحل استان شده بودند نجات دادند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: در روز چهارشنبه ۱۵ خردادماه در ساحل بابلسر در پارکینیگ ۱ و ۲ ساحل بابلسر احمد درزاده اهل زاهدان ۱۹ ساله غرق و جسد بی جان این غریق تحویل خانواده اش شد.

کریمیان افزود: طرح سالم سازی دریا با حضور ۹۵۰ ناجی غریق از صبح روز دوشنبه ۱۳ خرداد ماه در ۳۳۰ کیلومتر خط ساحلی مازندران آغاز شد و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح دریا در ۳۷۵ نقطه از ساحل استان اجرا شده است، گفت: در این مرحله از طرح سالم سازی دریا ناجیان داوطلب، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی بکارگیری شده است.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ناجیان غریق تا پایان شهریور امسال در سواحل مازندران مستقر هستند، افزود: ساعت شنا در طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها