امام جمعه موقت مراغه:

مردم و مسئولان شجاعانه و عاقلانه در برابر دشمن بایستند

امام جمعه موقت مراغه با تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام ملی در برابر تهدیدها و توطئه های دشمنان گفت: مردم و مسئولان شجاعانه، امیدوارانه و عاقلانه در برابر دشمن بایستند.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۴۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: ایستادگی و مقاومت آحاد مردم و مسئولان زمینه ساز عقب نشینی و ایجاد تزلزل در بین دشمنان ملت و نظام اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبری ادامه داد: ایشان شرایط کنونی کشور را برای آحاد مردم ترسیم کرده و مقاومت و تسلیلم ناپذیری در برابر زیاده خواهی های دشمن را راه اصلی برای پیروزی عنوان کردند.

حجت الاسلام محمدی راد اضافه کرد: براساس رهنمودهای رهبری، دولت نیز باید در وضعیت کنونی همانند سال های گذشته و حتی هشت سال دفاع مقدس، دغدغه های مردم را دغدغه های خود بداند و در رفع آن تلاش کند.

خطیب جمعه مراغه گفت: دشمن در عصر حاضر می خواهد از راه اقتصادی و معیشت جامعه بالاترین فشار را به ملت یاران وارد کند.

حجت الاسلام محمدی راد افزود: مسئولان و مدیران کشور باید برای رفع این مشکلات اقتصادی تلاش و اهتمام بیشتری کنند تا این بار سنگین معیشت از دوش ملت برداشته شود.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی کنونی در کشور، کمبود کالا وجود نداشته لیکن بیشترین معضل و مشکل عدم نظارت و برنامه ریزی برای توزیع در بین مردم است.

وی با اشاره به ادعای آمریکا برای مذاکره با کشورمان اضافه کرد: متاسفانه دولت این کشور همواره نقض کننده اصلی معاهدات بین المللی از جمله برجام بوده و عدم اعتماد در مذاکره همواره وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها