امام جمعه هشترود با اشاره به اهداف دشمنان در فلسطین گفت: طرح معامله قرن آمریکایی‌ها شکست می‌خورد و آنها به دنبال نابود کردن فلسطین هستند.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۴۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه هشترود به حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: حضور مردم روزه دار در این نمایش با صلابت و پر شکوه سیاسی مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی زد و به آنها فهماند که ملت ایران اسلامی همیشه ودر هرجا دست از آرمان های، انقلاب و ارزش های آن بر نخواهد داشت.

وی ادامه داد: این راهپیمایی تاثیرات خود را در برهم زدن نقشه شوم دشمنان به خصوص آمریکا درباره طرح معامله قرن خواهد گذاشت و این طرح نیز شکست خواهد خورد.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود از حضور مردم در مراسمات مذهبی، قرانی و جلسات تفسیر نیز تقدیر کرد و افزود: جا دارد از سازمان تبلیغات اسلامی به خاطر ارسال مبلغ به سراسر مساجد در شهرها و روستاها تشکر کرد.

امام جمعه هشترود به بسیج کنترل فشار خون نیز اشاره ای کرد و گفت: از شبکه بهداشت ودرمان به خاطر پرداختن این معضل ومشکل جامعه تشکر می کنم. پرداختن به چنین مشکلاتی خوب است ولی درمراکز درمانی نیزبابد به این بیماران سریعتر رسیدگی شود تا دچار مشکلات دیگری نشوند، چون گاهی دیده شده است که به علت عدم رسیدگی به این بیماران دراسرع وقت جان خود را از دست داده اند.

ارسال نظرات