شهردار خامنه از صدور پروانه ساختمانی رایگان برای شهروندان خبر داد و گفت: شکوفایی اقتصادی شهر یکی از اولویت های مهم شهرداری خامنه است.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۵۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

‍ به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه،  حمید نیکورأی شهردار خامنه شکوفایی اقتصادی شهر را یکی از اولویت های مهم شهرداری خامنه دانست و افزود: مجموعه شهرداری به عنوان یکی از ارگان های اساسی شهر، در کنار وظایف ذاتی خود مسئولیت رسیدگی به اقتصاد، مسکن، اشتغال، رفاه و آسایش شهروندان و... را نیز بر عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی برای ما اقتصاد شهر است تا اقتصاد شهرداری، افزود: در تلاش هستیم تا در کنار رسیدگی به وظایف عمرانی و خدماتی خود، نقشی مؤثر در ابعاد مختلف شکوفایی شهر ایفا نماییم.
نیکورأی اظهار داشت: یکی از برنامه های شهرداری خامنه در راستای شکوفایی اقتصادی شهر طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان است که هم اکنون آغاز گردیده و عموم شهروندان در صورت تمایل برای ساخت مسکن می توانند با مراجعه به شهرداری خامنه، پروانه ساختمانی رایگان دریافت نمایند.
وی ادامه داد: این طرح از دو سال قبل و در قالب طرح "صدور پروانه ساختمانی رایگان برای زوج های جوان" آغاز شده بود که این بار با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی و تأیید فرمانداری شهرستان شبستر صدور پروانه ساختمانی برای کلیه شهروندان رایگان خواهد بود.
نیکورأی افزود: طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان در ادامه طرح احداث مسکن ارزان قیمت و با هدف توانمندسازی شهروندان علی الخصوص جوانان شهر برای احداث مسکن، رونق کسب و کارهای وابسته به مسکن، ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت جمعیت و در راستای تحقق شعار "رونق تولید" در دستور کار شهرداری خامنه قرار گرفته است.
شهردار خامنه تأکید کرد: چشم پوشی از درآمدهای ناشی از صدور پروانه ساختمانی و جبران آن از طریق کاهش هزینه های جاری، می تواند سهم بزرگی در رونق ساخت و ساز و به تبع آن رونق اقتصادی شهر داشته باشد چرا که رونق ساخت و ساز سبب رونق کسب و کار بسیاری از شغل های مرتبط با مسکن خواهد شد.
نیکورأی در پایان از تلاش ها و حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان شبستر در خصوص تصویب طرح صدور پروانه ساختمانی رایگان در شهر خامنه قدردانی نموده و ابراز امیدواری کرد تا اجرای این طرح نقشی مؤثر در شکوفایی اقتصادی شهر و به تبع از آن توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر خامنه ایفا کند.

ارسال نظرات