خبرهای داغ:
بخشدار مرکزی بهار گفت: اولویت نخست ما در روستای حسین‌آباد عاشوری ایجاد یک فضای ورزشی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان است.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۵۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

احداث یک فضای ورزشی اولویت نخست روستای حسین‌آباد عاشوری است/ حمایت از ایجاد خانه‌های بوم‌گردیمحمدرضا شفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار  با اشاره به اینکه اولویت نخست ما در روستای حسین‌آباد عاشوری ایجاد یک فضای ورزشی است، اظهار داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و ایجاد محیط ورزشی با توجه به ظرفیت بالای این روستا که جوانان خوب و مستعدی دارد مهم‌ترین وظیفه ما است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در اثر غفلت ما مسئولین این روستا مورد بی‌مهری قرار گرفته است، ادامه داد: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که با اعضای شورا، دهیار روستا انجام شده و با جمع‌آوری خودیاری و اهداء زمین در سال جاری عملیات احداث فضای ورزشی آغاز می‌شود.

بخشدار مرکزی بهار با اشاره به اینکه در احداث سالن ورزشی متولی ورزش و جوانان است، افزود: باید این دستگاه بیش از پیش پیشتاز بوده و مقدمات کار را فراهم کند.

وی در خصوص توسعه و ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری تصریح کرد: یکی از محورهای توسعه بخش مرکزی از ابتدای مسئولیت اینجانب صنعت گردشگری بوده و در طول چند سال اخیر هم قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

شفیعی بیان داشت: احداث خانه‌های بوم‌گردی در روستاهای وهنان، فسیجان، آبرومند و...  یکی از مهم‌ترین اقدامات در حوزه گردشگری بود که به سمت روستاها رفتیم.

وی  با بیان اینکه آمادگی حمایت از احداث خانه بوم‌گردی در روستای حسین‌آباد عاشوری را داریم، گفت: در این روستا با دارا بودن طبیعتی زیبا و آب و هوای مناسب؛ در صورت وجود متقاضی مساعدت و پیگیری‌های لازم برای صدور مجوزهای قانونی و تسهیلات مربوطه در راستای خانه بوم‌گردی صورت خواهد گرفت.

بخشدار مرکزی بهار افزود: بخش مرکزی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری دارد از جمله جاذبه‌های طبیعی و جغرافیایی ،آثار متعدد تاریخی و ابنیه دیدنی اماکن مذهبی و بقاع متبرکه و همچنین قرار گرفتن در مسیر آزاد راه کربلا که از جمله ویژگی‌های این بخش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات