خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور در جمع مردم روستای سیل زده شاکریه در دشت آزادگان:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: باید ماندآب های موجود در اراضی کشاورزی مناطق سیل زده خوزستان هرچه سریعتر تخلیه شود تا امکان کشت دوباره برای کشاورزان فراهم شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۶۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج ، سرتیپ حسن شاهوارپور عصر امروز در جمع مردم روستای سیل زده شاکریه در شهرستان دشت آزادگان اظهار کرد: مصیبتی که وارد شد تنها خاص شاکریه نبوده و از شمال تا جنوب خوزستان درگیر سیلاب بی سابقه شدند.

وی افزود: اگر کمک مردم نبود که خودشان برای برخورد با این مشکل کمک نمی کردند، حتماً فجایع خیلی سخت تری بر آنها وارد می شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه مدیران آب و برق استان هم اعلام کردند که سیل بی سابقه ای بوده اگر کمک مردم و نیروهای مسلح نبود، فاجعه انسانی بزرگی بر آنها تحمیل می شد.

سردار شاهوارپور ادامه داد: برای حل مشکلات این سیل به عزم عمومی و همچنین کمک مردم و هم مسئولان نیاز داریم تا ۲۴ ساعته دغدغه حل مشکلات را داشته باشند که زمان را از دست ندهیم و حلاوت و شیرینی خدمت رسانی به مردم از بین نرود.

وی با تأکید بر لزوم حل مشکلات مردم مناطق سیل زده بیان کرد: در عین حال باید به موضوع تولید اهمیت دهیم چون تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و شلتوک و یا پرورش دام نیاز همه مردم است و خاص مردم روستایی تنها نیست.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه با زمان بندی دقیق کار حل مشکلات را تسریع می بخشیم، عنوان کرد: کمک مسئولان تنها کمک به مردم نیست و کمک به کل نظام است.

سردار شاهوارپور اضافه کرد: برای تسریع حل مشکلات خود مردم هم باید پیش قدم باشند و در کنار مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: باید ماندآب های موجود در اراضی کشاورزی نیز هرچه سریعتر تخلیه شود تا امکان کشت دوباره برای کشاورزان فراهم شود چون بعد از تخلیه آب هم یک زمان معین برای شروع کشت نیاز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها