خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

پوشش شبکه گازرسانی آذربایجان شرقی 99 درصد است

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: هم اکنون تمامی شهرها و 2001 روستای استان با اجرای 20 هزار و 833 کیلومتر شبکه گازرسانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۱۴۵۸۹۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سیدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به رشد چشمگیر گازرسانی در استان اعلام کرد: شرکت گاز استان در چند سال اخیر در راستای گازرسانی به مردم مناطق مختلف اهتمام جدی داشته و اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته16 هزار و 496  انشعاب جدید گاز به متقاضیان واگذار شد که میزان کل انشعابات استان را به 655 هزار و 986مورد انشعاب رساند که  از این میزان 285178 مربوط به واگذاری انشعاب‌ها در روستا‌ها بود.

توحیدی اولویت شرکت پس از اتمام گازرسانی، حفظ و نگهداری تأسیسات گاز اعلام و بیان کرد: حفظ و نگهداری تأسیسات گازرسانی و جلوگیری از پرت گاز به عنوان مهمترین سرمایه های ملی ، در اولویت کاری این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان اظهار داشت: به رغم کوهستانی بودن منطقه و صعب العبور بودن مسیرها در این استان و همچنین با توجه به طولانی بودن فصل سرما که باعث کاهش فصل کاری می شود؛ پروژه های گازرسانی استان با جدیت  و پیشرفت مطلوبی در حال اجرا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار