اجرایی چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در استان

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از آغاز مراحل اجرایی چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۵۹۴۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید حسین نژادحسینی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به آغاز مراحل اجرایی چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در استان بیان کرد: کتاب نشان داده است که صادق ترین و بهترین رسانه برای فرهنگ است و هیچ رسانه ای نتوانسته است چنین خدمات اثرگذاری را به جامعه ارائه دهد.

وی ادامه داد: در این راستا در سال های اخیر، برنامه های ترویج کتابخوانی در کشور رونق یافته است و در طی آن، تعداد زیادی از افراد و گروه های مروج کتاب، برنامه های تازه و نوآورانه ای را آغاز کرده اند. این گروه ها شبکه های همفکری-همکاری را برای چرخش ایده و فعالیت هایشان تشکیل داده اند کار را از یکدیگر می آموزند و روش های جدیدی را برای ترویج کتابخوانی به کار می گیرند.

نژادحسینی در ادامه تصریح کرد: در این بین، در جهت تحقق اهداف بلند ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، هر ساله جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان برگزار می شود که امسال نیز مراحل اجرایی چهارمین دوره از جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان توسط دفتر مطالعات و برنامهریزی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در صدد است این جام را با کیفیت و کمیتی مطلوب، با همکاری گروه های مروج کتابخوانی و نهادهای مرتبط فرهنگی، آموزشی، مهدکودک ها و .. برگزار کند.

وی در پایان گفت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این فعالیت فرهنگی و راه اندازی باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان به پایگاه اطلاع رسانی www.bookpromotion.ir مراجعه کنند.

 

 

 

منبع: ایکنا

ارسال نظرات