خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی همزمان با نمایشگاه صنایع دستی در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۵۹۵۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در گفت و گو با خبرگزاری بسیج قزوین گفت: از نهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی همزمان با نمایشگاه و صنایع دستی از ۲۰ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می شود

وی افزود: نمایشگاه های فوق از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ خرداد ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود: نمایشگاه گل و گیاه ه در قالب اولین هایپر گل و گیاه در فضایی به مساحت دو هزار مترمربع برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: همچنین ۵۰ مشارکت کننده در حوزه گیاهان دارویی و صنایع دستی در فضایی به مساحت دوهزار مترمربع محصولات و تولیدات خود را معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها می‌توان به برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه و گیاهان دارویی و معرفی توانمندی‌های استان‌ها در زمینه صنایع دستی، ایجاد فضا جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده اشاره کرد.

حاجی محمدی در پایان ابراز کرد: نهمین نمایشگاه گل و گیاه، همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی و صنایع دستی، در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره)، جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها