نهمین نشریه تحلیلی - راهبردی "بصائر" توسط معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور چاپ و برای اعضای این سازمان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۹۹۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشریه تحلیلی - راهبردی بصائر با هدف بررسی و اطلاع رسانی آخرین تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین الملل توسط معاونت بررسی و تحلیل این سازمان چاپ و منتشر شد.

 این نشریه با هدف دسترسی استادان بسیجی به آخرین اخبار ایران و جهان، روزهای چهارشنبه هر هفته در اختیار شورای مرکزی بسیج اساتید، مسئولان و جانشینان استان‌ها، مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ها و استادان دانشگاه‌های سراسر کشور قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ گزیده‌ای از بیانات حضرت امام خمینی (ره)، گزیده‌ای از بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خبرها و نکته‌ها، رویدادهای سیاسی و بین‌الملل، رویدادهای فرهنگی و اجتماعی، رویدادهای اقتصادی، یادداشت‌ها و گزارش تحلیلی ازجمله رئوس مطالب مطرح شده در نهمین خبرنامه بصائر است.

در بخشی از رویدادهای اقتصادی نهمین شماره از بصائر آمده است: 

"سردار غلامحسین غیب‌پرور در ضیافت افطار بسیج اساتید و اصحاب رسانه که به میزبانی سازمان بسیج رسانه برگزار شد، گفت: در رسانه‌های جمعی و فضای  رسانه‌ای کشور به امور جوانان پرداخته نشده و متاسفانه تلاشی به اندازه کافی در این راستا صورت نپذیرفته .

سردار غیب‌پرور با اشاره به اقدام بسیج برای احداث 100 هزار نیروگاه 5 کیلوواتی در کشور افزود : در صدد احداث 100 هزار نیروگاه هستیم که به همت نیروهای بسیجی و جهادی مخلص و متخصص ، این امر محقق خواهد شد. 

وی با اشاره به رمز حیات بسیج اظهار کرد: ما حیات بسیج را در گرو خدمت به مردم می‌دانیم و بر این باوریم که بسیج تا زمانی که در رسالت خدمت‌رسانی خود ایفای نقش کند، موثر خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعتلای بسیج، رفتار جهادی و مومنانه در مسیر خدمت، قله و هدف اصلی ما در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است. " 

 

چاپ و انتشار نهمین نشریه تحلیلی – راهبردی

ارسال نظرات