رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

گسلی که دشمن میان مردم و مسئولان ایجاد شده بسیار خطرناک است

«مهدی جمالی نژاد» رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: گسلی که دشمن میان مردم و مسئولان ایجاد شده بسیار خطرناک است و در این شرایط شوراهای شهر به عنوان خاکریز حضور در صحنه، شهرداران به عنوان مدیران محلی و دهیاران نقش بسیار مهم و اثرگذاری ایفا می کنند.
کد خبر: ۹۱۴۵۹۹۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، «مهدی جمالی نژاد» رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار یزد با بیان اینکه یکی از فعالیت‌هایی که باید به آن توجه شود این است که اعتماد بین مردم و مسؤولان دوباره به حالت سابق خود بازگردد گفت: ما در سال‌های گذشته شاید در برخی مواقع شرایط سخت‌تری در بحث اقتصادی داشتیم و با تمام مشکلات بازهم اعتماد مردم را داشتیم، ولی امروزه امکانات و زیرساخت‌ها وجود دارد، ولی اعتماد مردم بسیار کمرنگ‌تر از گذشته است.
وی افزود: تورم بی سابقه، نوسان شدید قیمت ها، بروز انواع و اقسام بحران‌ها از زلزله، طوفان و ریزگرد تا هجوم ملخ‌ها و آتش سوزی‌ها شرایط بسیار سختی را در کشور به وجود آورده است.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه به بحرانی که استان‌های کشور در ماه‌های گذشته به واسطه طوفان، زلزله و ریزگرد‌ها با آن روبه‌رو بودند اشاره کرد و افزود: در مسأله سیلی که در ابتدای سال و پس از آن رخ داد، ۲۵ استان درگیر بودند و خسارت‌های بسیار سنگینی را برجای گذاشت.
رییس سازمان شهرداری‌های کشور ادامه داد: گسلی که دشمن میان مردم و مسئولان ایجاد شده بسیار خطرناک است و در این شرایط شورا‌های شهر به عنوان خاکریز حضور در صحنه، شهرداران به عنوان مدیران محلی و دهیاران نقش بسیار مهم و اثرگذاری ایفا می‌کنند.
جمالی نژاد خاطر نشان کرد: ما در دوران دفاع مقدس شرایط به مراتب بدتری به لحاظ اقتصادی داشتیم، اما با وجود آن سختی‌ها و به رغم عدم وجود زیرساخت‌ها در آن زمان اعتماد مردم را داشتیم، اما اکنون بسیاری از زیر ساخت‌ها و امکانات را داریم، اما اعتماد مردم به مدیران را بسیار کم داریم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات