خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار

آمادگی استان جهت همکاری با خیرین در امر مدرسه سازی

فرخزاد گفت: با توجه به اهمیت امر مدرسه سازی، می توان برخی از جلسات مجمع شهرداران را با حضور خیرین برگزار کرد و هرجا نیاز شد از طریق دفتر شهری برای صدور پروانه و غیره همکاری لازم را با خیرین داریم.
کد خبر: ۹۱۴۶۰۴۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز استان که به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور خیراله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیران نواحی و مناطق آموزشی و خیرین مدرسه ساز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: با توجه به فعلیت مجمع خیرین مدرسه ساز، باید رویکردی با موضوع خیرین مدرسه دار نیز در مناطق محروم داشته باشیم که مسلما به نفع آموزش و پرورش خواهد بود.

 

وی گفت: با توجه به اهمیت امر مدرسه سازی، می توان برخی از جلسات مجمع شهرداران را با حضور خیرین برگزار کرد و هرجا نیاز شد از طریق دفتر شهری برای صدور پروانه و غیره همکاری لازم را با خیرین داریم.

 

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: آمادگی داریم در کمیسیون ماده پنج، از ارزش افزوده املاک استفاده بهتر نماییم چرا که بسیاری از مدارس قابلیت تبدیل به مراکز تجاری بعنوان منبع درآمدی برای مدارس را دارند.

 

فرخزاد عنوان کرد: استفاده بهینه از اراضی می تواند ایجاد درآمد و منبعی برای احداث مدارس باشد.

 

وی افزود: برخی از اراضی که متعلق به آموزش و پرورش است و قابلیت تجاری دارد، باید تغییر کاربری شود که این امر می تواند در ساخت، تجهیز و ایجاد درآمد برای مدارس بسیار حایز اهمیت باشد.

 

فرخزاد گفت: زمین هایی که دولتی است به هیچ وجه قابلیت تغییر کاربری ندارد و باید در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد همچنین لزوما مدارس نباید در اراضی با اربری آموزشی ساخته شود بلکه زمینهای دیگر با کاربری غیرآموزشی را می توان به قابلیت آموزشی تبدیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها