مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک از ارائه مشاوره رایگان مشاورین و وکلای بسیجی کانون بسیج حقوقدانان در شهربازی اراک در روزهای پنج شنبه و جمعه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۶۰۴۸
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

به گزارش سرویس بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج، محمد طالبی مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک در گفتگویی اختصاصی با  خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره اینکه یکی از مأموریت های مهم در سازمان بسیج حقوقدانان توجه به نیازهای آموزش حقوقی شهروندان است گفت: آموزش های حقوقی می تواند نقش بسزایی در کاهش جرم و همچنین کاهش مراجعه مردم به دفاتر قضایی شود.

وی با اشاره به برپایی غرفه های مشاوره حقوقی در راهپیمایی روز قدس و پارک ملت شهر اراک و استقبال بی نظیر مردم اراک از این غرفه ها افزود: ما به عنوان بسیج حقوقدانان این وظیفه و آمادگی را داریم که در سطوح مختلف به عموم همشهریان و خصوصا دوستان عزیز بسیجی آموزش های حقوقی لازم را ارائه دهیم.

مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک با اشاره به اینکه در ایام تابستان یکی از شلوغترین مکان های عمومی پارک ها و شهربازی اراک می باشند گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین شهربازی اراک مقرر شد هر پنجشنبه و جمعه با حضور مشاورین و وکلای بسیجی کانون بسیج حقوقدانان در شهربازی اراک جلسات مشاوره حقوقی به همشهریان اراکی ارائه شود.

طالبی در این خصوص تصریح کرد: شهروندان اراکی جهت بهره مندی از مشاوره های حقوقی می توانند در روزهای اعلام شده از ساعت 18 عصر الی 22 به همکاران حقوقی مستقر در شهربازی لاله شهر اراک مراجعه کنند.

مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک در پایان خاطر نشان کرد: تمامی مشاوره های ارائه شده به شکل رایگان می باشد و امیدواریم بسیج حقوقدانان بتواند قدم های موثری در راستای تقویت آموزش حقوقی مردم بردارد.

 

ارسال نظرات