خبرهای داغ:
مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه سپاه هندیجان گفت: در سیل اخیر مناطق خوزستان ، بسیجیان پیشکسوت هندیجان در اقدامی جهادی و خداپسندانه در جمع آوری کمک های مردمی در کنار سایر اقشار فعالیت های خوبی داشتند و همچنین در برنامه های ملی و مذهبی حضوری حماسی و با اقتدار دارند.
کد خبر: ۹۱۴۶۰۹۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

سرگرد پاسدار بهرام شنبدی در شب شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیحیان پیشکسوت و پاسداران بازنشسته همواره در ماموریت های سپاه و بسیج در کنار سایر نیروها با عزت و اقتدار حضوری پرشور و دلگرم کننده دارند که در این باره تجربیات خود را با افتخار در اختیار نیروهای جوان بسیجی شهرستان هندیجان قرار می دهند .

 

وی افزود : در مراسم باشکوه راهپیمایی روز قدس در ماه مبارک رمضان با شور و انگیزه در صف اول شرکت کنندگان بودند که باعث تشویق دیگر بسیجیان نوجوان و جوان شدند و با اقتدار از حق مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی و دفاع نمودند .

 

وی بابیان شرکت بسیجیان پیشکسوت در برنامه‌های قرآنی گفت: مراسمات و جلسات قرآنی در سطح شهرستان مخصوصا در ماه مبارک رمضان برگزار شد که در این باره بسیجیان پیشکسوت حضوری خوب داشتند واز این جلسات قرآنی بهره برداری و استفاده نمودند.

سرگرد پاسدار بهرام شنبدی مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : در نشست های بصیرتی و همچنین در یادوارهای شهدا و نماز جمعه های هندیجان بسیجیان پیشکسوت و پاسداران بازنشسته شرکتی خوب و با عزت دارند که از آنها تقدیر و تشکر می شود .

وی بااشاره به آمادگی بسیجیان پیشکسوت در برنامه هابیان کرد : بسیجیان پیشکسوت با اتحاد و همدلی با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری آماده هر گونه خدمات رسانی و حضور فعال در برنامه های بسیج را دارند و هر جا لازم باشد حاضر به انجام وظیفه هستند.

سرگرد پاسدار شنبدی تاکید کرد : جوانان بسیجی در برنامه های بسیج از پیشکسوتان بسیجی به گرمی استقبال می کنند و از این اینکه پیشکسوتان در کنار آنها هستند اعلام رضایت نموده اند که اینگونه تعامل ها موجب پیشرفت اهداف سپاه و بسیج می شود.

مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه سپاه هندیجان تصریح کرد : مراسم ارتحال امام راحل و سالگرد قیام ۱۵خرداد در هندیجان برگزار شد که در این دو برنامه ملی و مذهبی هندیجان بسیجیان پیشکسوت و پاسداران بازنشسته هندیجان شرکت تاثیر گذاری داشتند که این دو رویداد مهم با بهترین کیفیت برگزار شد.

شنبدی خاطر نشان شد : هر جا لازم باشد بسیجیان پیشکسوت به همراه خانواده های خود برای حفظ دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا با تمام قوا پشتیبانی می کنند و درمقابل هر تهدیدی ایستادگی خواهند کرد ‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها