رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد؛
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح انتظام بخشی پلیس در زنجان گفت: با اجرای این طرح 7 سارق حرفه‌ای دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۱۴۶۱۰۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ايرج خاني پور با اشاره به اینکه تامین نظم و امنیت جامعه از وظایف ذاتی پلیس است و به منظور پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات عید سعید فطر گفت: ماموران انتظامی در کلانتری های استان موفق به دستگیری 7 سارق در عملیات‌های پلیسی در استمرار طرح های انتظام بخشی شدند.

 

وی تصریح کرد: به منظور ايجاد فضاي امن وسالم درزمينه اقتصادي سطح استان، استمرار اجراي طرحهاي انتظام بخشي و مبارزه با سرقت و قاچاق کالا همواره ازاولويت هاي اصلي ماموريتي بوده است.

 

وی بیان کرد: درهمين راستا ماموران انتظامي کلانتریها و پاسگاههای استان موفق به کشف 9فقره خودرو مسروقه، یک فقره سرقت اماکن خصوصي، 2 فقره سرقت محتويات  و قطعات خودرو یک فقره سرقت ازساختمان نيمه کاره و  یک فقره سرقت کابل برق به همراه 7 سارق درطي چندين مرحله عمليات مجزا درطول اجراي طرح شدند که همه سارقان دستگير شده پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حضور پليس در سطح جامعه بايد به گونه‌اي باشد که براي خادمان و توليد کنندگاه عرصه اقتصادي جامعه امنيت و آرامش را تداعي كند و هدف اصلي پليس از اجراي چنين اقداماتي برخورد قاطع با افراد سودجو و خاطي بوده و اين اقدامات درروزهاي آتي نيز با شدت کامل ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات