مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

درخشش وزنه‌برداران زنجانی در مسابقات جهانی حاکی از رشد ورزش استان در دیگر رشته‌ها است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه ورزشکاران استان زنجان همواره در طول سال افتخار آفرینی می کنند، گفت: ورزش استان زنجان در بسیاری از رشته‌ها قطب کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۱۱۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج؛علی خلیلی با بیان اینکه اگر در سالیان  گذشته افتخارآفرینی ورزشکاران زنجانی محدود به چند رشته ورزشی بود اما هم اکنون ورزشکاران در رشته های مختلفی برای ایران و استان زنجان مدال کسب می‌کنند، اظهار داشت: وزنه‌برداری استان زنجان در مسیر رشد مطلوبی قرار دارد.

 

وی با اشاره به افتخار آفرینی دو وزنه‌بردار زنجانی در مسابقات جهانی همراه با تیم ملی، تصریح کرد: تیم ملی ایران با درخشش ورزشکاران خود و همچنین دو وزنه بردار جوان و ارزنده زنجانی عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.

 

خلیلی با تبریک به جامعه ورزش و وزنه‌برداری استان و با بیان اینکه حسین سلطانی و امیر عزیزی بار دیگر ورزش استان زنجان را در کشور و جهان مطرح کردند،خاطر نشان کرد: از ورزش و ورزشکاران استان زنجان در آینده بیشتر خواهیم شنید.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در پایان با تاکید بر اینکه هدف ورزش استان زنجان قهرمان پروری هرچه بیشتر برای کسب افتخار آفرینی است، ابراز کرد: مسابقات استعدادیابی مردادماه امسال فرصت خوبی برای ورزشکاران جهت نشان دادن خود در آینده است.

 

 

 

ارسال نظرات