خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه استان گفت: در واژگونی یک دستگاه خودرو پژو405 در آزادراه" قزوین- زنجان "و کشته شدن یک تن و مصدومیت سرنشین خودرو در این سانحه رانندگی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۶۱۹۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ "نصراله بیگلری" رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع یک فقره سانح رانندگی در لاین شمالی آزاد راه "قزوین – زنجان" بعد از "ضیاء آباد "بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو 405 پس از سقوط از پل واژگون و راننده خودرو به علت شدت ضربات وارده در دم فوت و سرنشین خودرو مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد.

سرهنگ بیگلری تصریح کرد: كارشناسان پليس راه علت اين تصادف را عدم توجه به جلو راننده خودرو پژو 405 ناشی از خستکی و خواب آلودگی اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین از رانندگان خواست :هنگام خستکی و خواب آلودگی ضمن خودداری از رانندگی با هدایت خودرو به پارکینگ مناسب و عدم توقف در لاین اضطراری در آزاد راه ها و یا شانه خاکی، پس از استراحت کافی به مسیر خود ادامه و سلامتی خود و دیگران را به خطر نیاندازند.
1010/د20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها