رئیس خانه نخبگان بسیج علمی پژوهشی از حمایت مادی و معنوی، مخترعین در سپاه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۰۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش بسیج علمی خبرگزاری بسیج خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس خانه نخبگان بسیج علمی پژوهشی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری کارگروه دفاع از طرح‎های فناورانه و نوآورانه اظهار کرد: این طرح‏ها در قالب نظامی و غیر نظامی ارائه شده است که مخترعین در کارگروه‏های برق، مکانیک و کشاورزی از طرح‌های خود دفاع می‎نمایند.

این مقام مسئول با تاکید بر حمایت از مخترعین و نخبگان بسیجی، عنوان داشت: هدف از برگزاری این کارگروه‎ها معرفی اختراعات و ایده‏های نو در جهت رفع مشکلات و معضلات جامعه است.

رئیس خانه نخبگان بسیج علمی پژوهشی با اشاره به حمایت‏های بسیج علمی و پژوهشی از مخترعین و ایدههای آنان، بیان کرد: در راستای حمایت از مخترعین تسهیلات بلاعوض و تسهیلات بدون بهره پرداخت می‏شود.

جهانگیری، با تاکید بر اینکه بستری مناسب در بسیج علمی پژوهشی در جهت حمایت از مخترعین و نخبگان مهیا شده است، افزود: به همین منظور کارگروه مکانیک فعالیت خود را از سه سال گذشته آغاز کرده است.

وی، گفت: نخبگان می‏توانند طرح‏های خود را در قالب تعریف شده تحویل دهند و پس از داوری‎های علمی، طرح‌های تایید شده مورد حمایت مادی و معنوی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات