مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری اظهارداشت: حتماً تضمین شده است. قطعاً معطر کردن فضا با تولید آثاری در خصوص شهدا تاثیر زیادی در جامعه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۰۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حکیمه غفوری در نشست خبری کتاب صوتی فرزند شهیدش، شهید مدافع عدالت اکبری افزود: صادق همیشه می‌خواست که بقیه راحت باشند و در نهایت هم به شهادت رسید و جان داد تا ملت ایران در آرامش و امنیت زندگی کنند.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه آذربایجان شرقی نیز در ادامه این نشست گفت: این کار برای نخستین بار تولید می‌شود که از سال ۹۶ آغاز شده و ان‌شاءالله روز چهارشنبه در دانشگاه آزاد رونمایی می‌شود که در آن از ۴۵ گوینده استفاده شده است.

حامد شبخیز اظهار داشت: جا دارد از خانواده شهید هم تشکر کنم در زمینه‌های مختلف با ما همکاری کردند، کتاب مرغ سحر در سال ۹۶  منتشر و سپس به کتاب صوتی تبدیل شد. این کتاب شرح خاطرات و زندگینامه صادق عدالت اکبری است.

وی خاطرنشان کرد: ما در مراسم سوم شهادت صادق عدالت اکبری تصمیم به چاپ این کتاب گرفتیم و تا چهلم شهید، با بیش از ۱۵۰ خاطره کتاب آماده چاپ شد.

مهدی لطفی آزاد، کارگردان کتاب صوتی خاطرات شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری هم گفت: سه روز مانده به ماه رمضان امسال، کار ضبط کتاب صوتی مرغ سحر را آغاز کردیم و در طول 28 روز، هر روز چهار ساعت ضبط می‌کردیم. این کتاب صوتی سه ساعت و 20 دقیقه است که با موسیقی به حدود چهار ساعت می‌شود.

کارگردان اولین کتاب صوتی مدافعین حرم یادآور شد: پیشنهاد می‌کنم بخشی از کتاب در فضای مجازی و رادیو پخش شود تا در دسترس همه مردم قرار بگیرد. کتاب مرغ سحر ان‌شاءالله روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۰ صبح در سالن شهریار دانشگاه آزاد در قالب سی‌دی رونمایی می‌شود.

کتاب صوتی«مرغ سحر» در خصوص زندگی نامه شهید مدافع حرم؛ صادق عدالت اکبری به همت بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی تولید شده و روز چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز رونمایی می شود.

ارسال نظرات