مسئول کارگروه عملیات ستاد کنگره شهدای استان مرکزی تأکید کرد:

حضور استان مرکزی در 35 عملیات آفندی دفاع مقدس

مسئول کارگروه عملیات ستاد کنگره شهدای استان مرکزی گفت: حماسه های شکل گرفته در دفاع مقدس را چراغ راه آینده کشور است و باید آورده های خون شهدا را ماندگار کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۲۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سعید وفایی مسئول کارگروه عملیات ستاد کنگره شهدای استان مرکزی در صد و سی و ششمین جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی استان مرکزی در ۳۵ عملیات آفندی دفاع مقدس حضورداشته گفت: تاکنون ۱۷۵ مورد اعزام از استان مرکزی بررسی‌شده اما قطعاً تعداد اعزام‌ها از استان مرکزی بیش‌تر از این است.

وی با بیان اینکه در یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت فقط ۶۰ اعزام مخصوص کردستان صورت گرفته افزود: مدارکی در حوزه عملیات جمع‌آوری‌شده است اما نقل‌قول‌های شفاهی هستند و نیاز است برای قطعیت و ثبت آن‌ها سندی بیابیم که این کار باید توسط نماینده‌ای در نواحی شهرستان‌ها صورت گیرد.

مسئول کارگروه عملیات ستاد کنگره شهدای استان مرکزی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که عملیات تا عملیات رمضان را  به‌عنوان یک جلد کتاب به چاپ برسانیم بیان داشت: کتاب‌های لشکر ۱۷ هم در حال چاپ است که جلد اول آن چاپ شد و در حال حاضر قرار است مجدداً بازخوانی شود و در جلد دوم نیز  بررسی‌های لازم برای رفع و اصلاح مشکلات موجود در آن انجام‌شده است.

وفایی با بیان اینکه لیست تفکیک‌شده‌ای از دریافت‌کنندگان این کتاب ها آماده می شود تصریح کرد: این کتاب ها جهت بررسی و ارائه نظرات برای آنها ارسال خواهد شد که این لیست متشکل از محققان و پژوهشگران، برخی ارگانها و کتابخانه ها و افراد صاحب نظر و با تجربه است.

مسئول کارگروه عملیات ستاد کنگره شهدای استان مرکزی حماسه های شکل گرفته در دفاع مقدس را چراغ راه آینده کشور دانست و افزود: به‌واسطه شهدا باید تلاش کرد تا آنچه از خون همین شهدا به‌دست‌آمده را ماندگار کنیم.

وفایی با اشاره به هجمه های بی سابقه دشمن در جهت تخریب فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در واقع دشمن کسانی را نشانه گرفته که به فکر مردم و کشور بوده اند و اینها در واقع جنس مردم بودند.

مسئول کارگروه عملیات ستاد کنگره شهدای استان مرکزی در پایان با شااره به اینکه باید به شکل هنرمندانه مردم را در تقویت فرهنگ ایثار و شهادت دخیل کنیم خاطر نشان کرد: متأسفانه باب حملات به رزمندگان اسلام باز شده و باید سعی کنیم در برابر ارزش های انقلاب هوشیار باشیم و دیگران را هم هوشیار سازیم.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار