فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری در جمع مدیران استانی و شهرستانی در منطقه عشایری شتر خوس دیناران چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت رسانی به مناطق محروم باید مهمترین اولویت مسئولین نظام باشد.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۴۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری در جمع مدیران استانی و شهرستانی در منطقه عشایری شتر خوس دیناران چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت رسانی به مناطق محروم باید مهمترین اولویت مسئولین نظام باشد.

سرهنگ ایزدی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای عشایر استان و کنگره ملی شهدای عشایر کشور تصریح کرد: تمام طرح ها و پروژه هایی که در مناطق عشایری استان افتتاح و بهره برداری می شوند به نام شهدای عشایری آن منطقه نامگذاری می شود.

وی با اشاره به احداث و راه اندازی جاده ماشین رو منطقه عشایری شتر خوس توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تاکید کرد: عشایر منطقه به سپاه به عنوان ارگانی که به تعهدات خود در قبال محرومیت زدایی و سازندگی در مناطق عمل می کند اعتماد و اعتقاد کامل دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری ضمن حضور در تعدادی از چادرهای عشایر منطقه و خانواده ای که به دلیل داشتن مشکلات فاقد خانه و چادر بودند و فرزند بیماری نیز داشتند گفت: با هماهنگی هلال احمر قرار شد چادری مناسب در اختیار این خانواده قرار گیرد و فرزند ین خانواده نیز تحت پوشش بهزیستی قرار گیرد و هزینه های درمان نیز پرداخت شود.

گفتنی است با حضور فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج عشایری غذای گرم پخت و بین عشایر منطقه توزیع و تعدادی بسته حمایتی نیز بین مردم این منطقه توزیع شد.

ارسال نظرات