خبرهای داغ:
مدیرکل سابق سازمان تبلیغات استان همدان:

12 هزار نفر در شبكه تبلیغات استان همدان فعالیت می‌كنند

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات استان همدان گفت: 12 هزار نفر در شبكه تبلیغات استان به صورت سازمان یافته فعالیت می‌كنند.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۶۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳

12 هزار نفر در شبكه تبلیغات استان همدان فعالیت می‌كنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی دشتكی در گردهمایی هم اندیشی جبهه فرهنگی انقلاب و تكریم و معارفه مدیر كل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: 12 هزار نفر در شبكه تبلیغات استان به صورت سازمان یافته فعالیت می‌كنند.

وی گفت: این شبكه پشتوانه عظیمی برای حركت نظام و جبهه فرهنگی است كه حدود 6 سال 14 راهبرد را به كمك نخبگان از قبیل مدیریت بوده؛ پرداخته است.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات استان همدان با بیان اینكه در زمینه فعالیت‌های قرآنی در دارالقرآن در ارزیابی ملی استان ما حائز رتبه اول شد، ابراز داشت: در حوزه دیگر فعالیت‌ها امروز جوانان ما به فرموده رهبری كه فرمانده جبهه فرهنگی هستند، سه سال متوالی این سازمان به عنوان دستگاه برتر جوانان به صورت مكتوب از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان شده است.

وی تصریح كرد: همچنین در حوزه فعالیت‌های فراغتی این سازمان به عنوان دستگاه برتر در سال 97 ستاد ساماندهی اوقات فراغت معرفی شد.

وی با اشاره به اینكه اقتصاد مقاومتی موضوع روز جامعه است، افزود: امروز متولیان امر در سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان تنها دستگاه برتر در حوزه گفتمان‌سازی برتر در اقتصاد مقاومتی معرفی كرده است.

دشتكی گفت: در حوزه تبلیغی و در پرداختن به راهبردهای استانی و فرهنگ بومی استان و فرهنگی محلات كه در این سه سال طرح منحصر به فردی بوده كه خوش درخشیده است چراکه سلامت اجتماعی با مدیریت محله است.

وی ابراز داشت: قرآن كریم وعده آمدن قومی را می‌دهد كه خداوند آنها را دوست دارد و آنها هم خداوند را دوست دارند و حركت آنها در مقابل خودی ها خشیت است و در مقابل دشمنان اقتدار و شجاعت است كه یكی از مصادیق آن می‌تواند جبهه فرهنگی استان باشد كه مورد تاكید همه مسئولین است كه نسبت به انسجام بخشی جبهه فرهنگی انقلاب تاكید دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار