خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

دولت باید بستر را برای كارهای فرهنگی مهیا کند /رمز موفقیت ما در كارهای فرهنگی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه دولت باید بستر را برای كارهای فرهنگی مهیا کند، گفت: رمز موفقیت ما در كارهای فرهنگی است.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۷۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳

دولت باید بستر را برای كارهای فرهنگی مهیا کند /رمز موفقیت ما در كارهای فرهنگی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی آزادبخت امروز در گردهمایی هم اندیشی جبهه فرهنگی انقلاب و تكریم و معارفه مدیركل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: در استان وحدت و هماهنگی برای رسیدن به هدف كاملا مهیا است و منسجم هستیم كه سیاست‌های نظام را با تدابیر رهبر معظم انقلاب پیش ببریم.

وی گفت: ما بر اساس تجربه و رهنمود رهبر معظم انقلاب باید امروز بیشترین مقاومت را در مقابل استكبار و ارتجاء داشته باشیم و رمز موفقیت ما تقویت وحدت است كه وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ابراز داشت: در استان محوریت با امام جمعه است و فضا، فضای مناسبی است، استاندار همیشه تلاش می‌كند كه این جبهه تقویت شود.

وی با بیان اینکه دولت باید بستر را برای كارهای فرهنگی مهیا کند، عنوان کرد: رمز موفقیت ما در كارهای فرهنگی است.

آزادبخت با بیان اینكه رمز موفقیت در پیروزی انقلاب همین وحدت بود، ابراز داشت: جوانان ما برای استمرار انقلاب با دستور دین جانشان را فدا كردند تا ایران اسلامی بماند و این تبعیت محض رهبری است.

وی تصریح كرد: رمز پیروزی ما مقاومت در مقابل استكبار است و اكنون عقب نشینی‌های استكبار را می‌بینیم؛ ما نشان دادیم كه در برابر دشمن هر موقع با تمسك به دین و پیروی از ولایت ایستادیم پیروز شدیم بنابراین باید جبهه فرهنگی را در حد اعلی پشتیبانی كنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار