فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خبر داد:

کشف بیش از ۱۱۲ کیلو موادمخدر در مرز‌های خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۱۲ کیلو مواد مخدر سنتی و صنعتی در مرز‌های خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۸۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار ماشاالله جان نثار، فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این بیان داشت: این حجم از مواد مخدر طی عملیات‌های جداگانه در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد در ۷۲ ساعت گذشته کشف شده است.

وی افزود: در پی اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان این فرماندهی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد مقدار ۵۷ کیلو و ۲۷۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و ۷ کیلو و ۴۰۰ گرم از نوع حشیش را کشف و قاچاقچیان را در این رابطه دستگیر و روانه مراجع ذی صلاح کردند.

عالی‌ترین مقام مرزبانی استان همچنین بیان داشت: طی یک عملیات دیگر مرزبانان سرزمین خورشید موفق به کشف ۴۷ کیلوگرم مواد افیونی متشکل از انواع شیشه، تریاک و هروئین شدند که در این رابطه نیز دو قاچاقچی موادمخدر دستگیر و برای پیگیری جرم به مراجع مربوطه دلالت داده شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد نیز پس از دستگیری یک تبعه افغان از وی ۶۷۵ گرم هروئین فشرده که قصد عبور آن را از مرز به صورت بلعی را داشت کشف کردند.

سردار جان نثار در پایان خاطر نشان کرد: مرز‌های تحت الحفظ مرزبانان سرزمین خورشید اولین و محکمترین سد برای جلوگیری از ورود موادمخدر به داخل کشور است و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر سرآغازی برای ساختن جامعه‌ای سالم و عاری از معضل شوم اعتیاد است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار