خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این توطئه نیز نقش برآب خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۹۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: دشمن شناسی درس بزرگ امام راحل است و نباید از دشمن ترسید و بنا بر فرمایش ایشان مکتبی که شهادت دارد شکست و اسارت ندارد.

وی افزود: این پیام برگرفته از قیام خونین امام حسین(ع)است، که فرمود هیهات من الذله؛ با اینکه 72 نفر بودند در مقابل۳۰۰۰۰ ایستادند و خون‌شان را نثار کردند ولی تسلیم نشدند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: یکی از بندهای معامله بزرگ قرن مسالحه و آشتی در امت اسلام با اسرائیل است، که آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی به دنبال این معامله هستند، ولی همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند این معامله نیز مانند دیگر اهداف دشمن نقش برآب خواهد شد و شکست خواهند خورد.

وی گفت: در این کشور تفکر بسیجی شکل گرفته، تفکری که با ساختن موشک‌های دوربرد و نقطه زن توانسته است لرزه بر تن دشمن بیاندازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: تنها راه بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور، اجرا کردن سیاست‌های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی است؛ اگر دولت می‌توانست تدابیر و بیانات رهبر انقلاب را در بحث اقتصاد مقاومتی اجرایی کند، کشورمان وضعیت اقتصادی بهتری داشت.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس را پشت سر گذاشته‌ایم، اضافه کرد: روز قدس تنها به معنای حمایت از ملت فلسطین نیست بلکه روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم است.

سرایی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس از عوامل مهم و تاثیرگذار در بیداری جهان اسلام بوده و برگزاری هرچه باشکوه تر آن می تواند زمینه ساز نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی شود.

وی گفت: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) و نشان دهنده دوراندیشی و بصیرت ایشان نسبت به آینده مسلمانان است.

انتهای پیام

ارسال نظرات