فرمانده یگان امنیت حفاظت آستان قدس بیان داشت: در انتخابات باید به کسانی رای دهیم و مجلس محترم را به کسانی تحویل دهیم که راه انقلاب و راه امام راحل و شهدا برایشان مهم باشد و توجه به اصول و ارزش های اسلام و انقلاب داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۹۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسمی به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) با حضور بسیجیان و پایوران ناحیه مسلم به همراه کلیه مسئولین بخش رضویه با سخنرانی سردار علی اکبر افراسیابی؛ فرمانده یگان امنیت حفاظت آستان قدس در روستای اره از توابع شهر رضویه برگزار شد.

سردار  علی اکبر افراسیابی در ابتدا بیان داشت: یاد امام رحمة الله علیه همیشه در میان ما مردم زنده است و شاهدش مجالس و مراسم هایی است که برای یاد و عرض ارادت به ایشان در گوشه و کنار کشور تشکیل می شود.

وی به بیان برخی ویژگی های مثبت امام خمینی رحمة الله علیه پرداخت و گفت: حتی دشمنان امام(ره) به اخلاص و بی‌اعتنایی ایشان به دنیا اذعان داشتند.

فرمانده یگان امنیت حفاظت آستان قدس رضوی اضافه کرد: امام خمینی(ره) آمدند تا ما راه دین را بشناسیم و در راه ائمه علیهم السلام حرکت کنیم. مهمترین کار امام راحل معرفی اسلام ناب آمریکایی و طرد اسلام آن بود. آن اسلام آمریکایی که داعش را ایجاد کرده و پرورش می دهد تا آن را به جان مسلمانان بیندازد تا بین شیعه و سنی، قتل و خونریزی راه بیفتد.

افراسیابی در ادامه به مساله روز قدس پرداخت و افزود: علی رغم اقدامات خصمانه دشمنان بخصوص آمریکا مبنی بر فراموشی فلسطین و روز قدس، می بینیم که روز به روز باشکوه تر و با عظمت تر برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به اقدامات و فشارهای اقتصادی دشمن بر ملت شریف ایران ، نباید در برابر تحریم ها تسلیم شویم همانگونه که پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و تازه مسلمانان سه سال در فشارها و سختی‌های شعب ابیطالب استقامت کردند و ایمانشان را از دست ندادند.

وی در پایان به مساله انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: در انتخابات باید به کسانی رای دهیم و مجلس محترم را به کسانی تحویل دهیم که راه انقلاب و راه امام راحل و شهدا برایشان مهم باشد و توجه به اصول و ارزش های اسلام و انقلاب داشته باشند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها