فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد:

ولایت مداری جزء مهمی از ویژگی‌های یک بسیجی هست

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد گفت: ولایت مداری جزء مهمی از ویژگی‌های یک بسیجی هست که بدون آن ویژگی‌های دیگر کامل نمی‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۳۰۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در جمع نیرو‌های انتظامات پارک کوهسنگی به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ماه مبارک رمضان با رحمت آغاز و با مغفرت پایان می‌پذیرد. تنها روزه داران واقعی میتوانند از این مغفرت برخوردار شوند.

فرمانده بسیج مقاومت سپاه ناحیه عمار گفت: شما نماد بسیج و سپاه در پارک کوهسنگی هستید. رفتار و کردار و برخورد شما باعث جذب مردم و زوار میشود.

وی ادامه داد: شما نماینده یک گروه و نهاد مقدسی هستید که توسط امام خمینی(ره) پایه گذاری شده و در دنیا ماندگار شده است. انقلابی که تفکری را عرضه کرد که همه را به چالش کشیده و میخواهد جامعه‌ای اسلامی با تمدن اسلامی بسازد. بسیج داعیه دار این تفکر است و شما محل اتصال تفکر بسیج با مردم هستید.

وی عنوان کرد: زمانی جریان سیاسی، برای فراموشی اذهان عمومی از واقعه سوم خرداد (فتح خرمشهر) دوم خرداد را مطرح کردند که با شکست روبرو شد. ثابت قدم بودن در راه مشکلات را حل می‌کند.

گرایلی ادامه داد: ارتباط مستقیم شما با مردم باعث ماندگاری تفکر بسیج است. ایمان و اعتقاد راسخ به مسیر به ما کمک میکند که در مسیر پیمایش انقلاب جای خود را پیدا کرده و اگر نمی‌توانیم به مسیر انقلاب کمک کنیم سد و مانعی برای آن نباشیم.

گرایلی با اشاره به حدیث سلسله الذهب بیان کرد: ولایت مداری جزء مهمی از ویژگی‌های بسیجی هست که بدون آن ویژگی‌های دیگر کامل نمیشود. امروزه مشکل اصلی کشور ما نبود ولایت مداری است. مباحث اقتصادی توسط مقام معظم رهبری مطرح میشود و دغدغه‌ای برای حل آن نیست. اگر ما به این نتیجه برسیم که ایشان نائب بلافصل امام زمان هستند باید گوشمان به دهان رهبر باشد.

فرمانده بسیج مقاومت سپاه ناحیه عمار اظهار کرد: قدم‌های شما در راه انقلاب ثواب عظیمی دارد که نسل‌های بعدی شماهم در آن شریک هستند.

وی با نقل قول از آیت الله فاضل توصیه کرد: به جای انجام مستحبات کار مردم را در هنگام ماموریت در اولویت قرار دهید و با مردم با روی گشاده و خوب رفتار کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها