خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رییس اداره اکرام کمیته امداد استان خبر داد:
رییس اداره اکرام کمیته امداد استان از برآورده شدن آرزوی ۱۵۵ فرزند طرح اکرام این نهاد از طریق ویژه برنامه "مهر و ماه" شبکه فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۶۴۲۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسین بابایی، رییس اداره اکرام، با اعلام این خبر گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه ای با عنوان «مهر و ماه» هر روز قبل از اذان مغرب و عشاء از شبکه فارس پخش شد که برای آن سه بخش اصلی طراحی شده بود و در یکی از بخش ها آرزوهای ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان فارس توسط حامیان برآورده می شد.

وی یادآور شد: در بخش سبد آرزوهای این برنامه، آرزوهای ایتام بی سرپرست تحت حمایت کمیته امداد توسط حامیان برآورده می شد که تاکنون با توجه به روحیه نوعدوستی و سخاوت مردم شریف استان، 228 تماس مفید در تحقق آرزوی ایتام با مرکز اکرام کمیته امداد فارس گرفته شده است.

بابایی در ادامه افزود: از تعداد 228 تماس مفید گرفته شده با مرکز اکرام، تاکنون 155 آرزوی فرزندان بی سرپرست تحت حمایت این نهاد توسط خیران نیک اندیش استان برآورده شده است.همچنین از این تعداد بالغ بر 200 نفر نیز حامی طرح اکرام شدند تا علاوه بر برآورده کردن آرزوهای آنان، از فرزندان معنوی خود نیز حمایت کنند.

برنامه "مهر و ماه" شب های ماه مبارک رمضان امسال به تهیه کنندگی محسن خلیفه به روی آنتن شبکه مرکز سیمای فارس رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها