امام خمینی در کلام شهدای استان یزد(1)؛
شهید داود حسین امیری فیروزآبادی در وصیت نامه در مورد امام راحل نگاشته است: «همیشه پیرو خط امام و یاور روحانیت باشید و هوشیار و فعالانه در صحنه حضور داشته باشید و مواظب شایعه پراکنی‌های منافقین باشید.»
کد خبر: ۹۱۴۶۴۲۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج از یزد، سید روح‌الله موسوی خمینی که در بین طرفداران و دوستدارانش به «مام خمینی» شهرت دارد، اولین رهبر و، ولی فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران و از مراجع تقلید شیعه بود که انقلاب ۱۳۵۷ ایران را رهبری و در پی آن، جمهوری اسلامی را از راه همه‌پرسی اول، بنیان‌گذارد و تا پایان عمر، رهبرش بود. امسال سی امین سالروز عروج ملکوتی حضرت امام روح‌الله (ره) است و بنابراین به بخشی از وصیتنامه شهدای یزد در مورد رهبرمان مورد می کنیم.
شهید زین‌العابدین علیزاده: در زمانی هستیم که دولت و مسئولین مملکت در خط اسلام و ولایت فقیه هستند و اگر توانستیم به این دولت کمک کنیم به اسلام کمک کرده‌ایم.
شهید داود حسین امیری فیروزآبادی: همیشه پیرو خط امام و یاور روحانیت باشید و هوشیار و فعالانه در صحنه حضور داشته باشید و مواظب شایعه پراکنی‌های منافقین باشید.
شهید احمد مهدی زاده: با صبر و استقامت خویش از روحانیون متعهد و ولایت فقیه پشتیبانی کنید.
شهید ابوالقاسم اکبری: از پشتیبانی کردن ولایت فقیه دریغ ننمایید.
شهید محمدرضا عینکی فیروزآبادی: از خدا بخواهید شهیدی که برای بارور شدن انقلاب اسلامی داده‌اید و این قربانی ناقابل را که در راه ولایت فقیه داده‌اید قبول نماید.
شهید محمد رضا بیک‌پور شورکی: در زمان غیبت امام زمان (عج) باید به فق‌ها که جانشین ایشان هستند حکومت و ولایت داد. از روحانیت اصیل و ولایت فقیه پشتیبانی کنید و زحمات روحانیون را ارج نهید.
شهید کریم کارگر: پشتیبان اصل ولایت فقیه باشید که اساسی‌ترین اصل قانون اساسی است.
شهید علیرضا دهقانی: ملت ایران وحدت خویش را حفظ کنند و گوش به فرمان امام باشند و منافقین داخلی و خارجی را سرکوب نمایند.
شهید محمدابراهیم اسعدی: پشتیبان ولایت فقیه و روحانیت مبارز باشید اگر پشتیبان روحانیت نباشید شکست ما حتمی است.
شهید مسلم عابدنیا: اگر فیض شهادت نصیبم شد آنان که پیرو خط امام نیستند و به ولایت فقیه اعتقاد ندارند بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند.
شهید محمد شرف‌الدینی: قدر این لطف و مرحمت الهی را بدانید و طبق آیه شریفه «اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم» پشتیبان ولایت فقیه باشید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات