تفاهم نامه همکاری میان موسسه علمی و آموزشی رزمندگان و سازمان سما منعقد شد
به منظور ارائه خدمات علمی آموزشی و سنجشی به دانش آموزان مدارس سما در سراسر کشور تفاهم نامه مشترکی مابین مؤسسه علمی رزمندگان اسلام ومعاونت آموزش های عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۴۳۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج، به منظور ارائه خدمات علمی آموزشی و سنجشی به دانش آموزان مدارس سما در سراسر کشور و با هدف برقراری عدالت آموزشی، تفاهم نامه مشترکی مابین مؤسسه علمی رزمندگان اسلام ومعاونت آموزش های عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد. 

 دکتر توکلی معاون آموزش های عمومی و مهارتی(سما) با اشاره به فصل مشترک اهداف دو مجموعه، گفت:دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ اینکه یکی از مجموعه های زیر نظر مقام معظم رهبری است، این افتخار را دارد که همکاری تنگاتنگی در زمینه های آموزشی، پژوهشی، تربیتی با مجموعه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی افزود: موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام از موسسات بسیار خوش نام است و فرزندان زیادی از این مرزو بوم در این موسسه درس خواندن و موفقیت های خوبی کسب کردند؛ از اینرو و بر اساس دیدگاه های مشترک تربیتی که در سطح کلان دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه بسیج است؛ این همکاری و تفاهم نامه را به فال نیک می گیریم تا آغازی باشد برای ارتباط بیشتر با مجموعه بسیج. بر این باوریم که اگر بسیج در میانه میدان باشد، این انقلاب برای همیشه می ماند و و به یقین عرصه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش مهم ترین عرصه برای حضور بسیج است.

مدیر عامل موستربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی از اساسی ترین اهداف بسیج است

مرتضی فاطمی نژاد مدیر عامل موسسه علمی آموزشی رزمندگان در این نشست اظهار داشت: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی یکی از اساسی ترین اهدافی است که بسیج به عنوان زیر ساخت اساسی به ویژه در شرایط فعلی که نظام نیاز مبرمی به مباحث فرهنگی و تعلیم و تربیتی دارد دنبال می کند و یکی از جدی ترین ماموریت های ویژه ای ما تحت عنوان مباحث فرهنگی و تربیتی است، ماموریتی که بتواند نظام را به اهداف عالیه اش برساند.

وی ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری طرح شد؛ یکی از اصلی ترین مولفه ها، ورود بسیج در حوزه تربیت نیروی تراز انقلاب بود.

وی  در ادامه گفت: این موسسه در 32 استان سرپرستی مدیریت دارد و در بیش از 200 شهرستان دارای شعب هست که بالغ بر 20 هزار دانش آموز به صورت مستقیم تحت پوشش و 300 هزار دانش آموز در سطح کشور خدمات گیرنده هستند.

فاطمی نژاد با بیان اینکه خدمات موسسه رزمندگان اسلام در دو بخش نخبگان و بخش محرومین و افراد کم برخوردار تقسیم می شود افزود: فعالیت های ما در بخش ارائه خدمات آموزشی به افراد کم برخوردار با نگاه محرومیت زدایی علمی و آموزشی است.

وی با اشاره به سابقه درخشان موسسه در حوزه انتشارات و ارتباطات موثر و رو به رشد با نهادها و ارگان های انقلابی، خاطر نشان کرد:«انشگاه آزاد اسلامی که با سابقه طولانی و درخشان در حوزه تعلیم و تربیت ورود کرده است با ما در تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی هم مسیر و هم هدف هست، لذا بی شک این همکاری و هم افزایی برکاتش عاید نظام تعلیم و تربیت و آینده سازان کشور خواهد شد.

امضای تفاهم نامه همکاری میان موسسه علمی و آموزشی رزمندگان و

امضای تفاهم نامه همکاری میان موسسه علمی و آموزشی رزمندگان و

 

 
ارسال نظرات