مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان:
سید روح الله سجادی فر در گفتگو با خبرنگار ما در زاهدان گفت:انقلاب اسلامی با تاسی از عاشورای حسینی شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۱۴۶۴۹۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

سید روح الله سجادی فر،  مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما در زاهدان گفت:انقلاب ما با تاسی از قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا شکل گرفته است، گفت:  انقلاب ما برای اجرای معروفات تشکیل شده است، اگر این مهم را درست مطرح کنیم منکرات هم خود به خود حذف خواهند شد.
 
وی با تاکید بر این مطلب که   امر به معروف و نهی از منکر از واجبات خداوند است، افزود: اجرای  این مهم  از صفات مؤمنان است.
 
سجادی فر با تاکید بر این مطلب که  اجرای امر به معروف و نهی از منکر باعث اصلاح جامعه می‌شود و مردم را به سمت و سوی خیر و سعادت هدایت و راهنمایی می‌کند.

مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به این مطلب که عدم شناخت صحیح این دو امر واجبدر بیشتر مواقع تبعات بسیاری را به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: با اجرای این دو امر الهی حکومت‌های ظالم را به جامعه بشناسیم، چرا که یکی از دلایلی که ما در اجرایی نکردن امر به معروف و نهی از منکر ضعف داریم عدم شناخت صحیح از این دو مولفه می‌باشد.

این مسئول  اجرای این دو امر واجب را  یک جهاد دانست  و ادامه داد: انقلاب ما با تاسی از عاشورا شکل گرفته و اگر امروزه ما به  معروفات را به زیبایی بیان کنیم منکرات خود به خود در جامعه حدف خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با تأسی از قانون با مولفه امر معروف انجام شده است ما برای این مهم انقلاب کردیم، امروز ما رسالت داریم جامعه را به سمت کمال و خوبیها هدایت کنیم و سبک زندگی خود را بر اساس سبک زندگانی ائمه اطهار  تغییر دهیم.
ارسال نظرات