خبرهای داغ:
فضای مجازی فضای تعیین کننده است و اگر استفاده سوء می‌شود جنبه های انحرافی آن است که باید استفاده نیک در جهت هدایت انسان از فضای مجازی صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۰۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در همایش فعالان فضای مجازی سراج استان اظهار کرد: برنامه هایی که برای جوانان در راستای رسیدن به اهداف آنها در نظر گرفته شده باید در مواجهه با جمعیت ها تبیین و به جلسات خلاصه نشود.

 

وی عنوان داشت: فضای مجازی فضای تعیین کننده است و اگر استفاده سوء می‌شود جنبه های انحرافی آن است که باید استفاده نیک در جهت هدایت انسان از فضای مجازی صورت بگیرد.

 

عبادی متذکر شد: صحنه ای که انقلاب به وجود آمد صحنه بود که اقتضای آن را نمی کرد و تمام تلاش دشمن برای از بین بردن انقلاب بود که نه تنها عملی نشد بلکه نتیجه معکوس داشت.

 

 وی اضافه کرد: مردم باید انقلاب را با انتظار به ظهور برساند ۴۰ سال اول انقلاب سال‌های تثبیت نظام بود و بعد از آن سال های نزدیک شدن به آرمان ها است.

 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید به سمت آرمان‌های انقلاب حرکت کرد افزود: امروز در بهترین شرایط هستیم و فضای مجازی از بهترین فرصت ها برای ما است.

 

وی ادامه داد: حضور جوانهای عزیز با تخصص، حرکت جهادی و تجاربی که دارند باعث ایجاد عدالت در جامعه اجرا شده و بالاتر از همه دست قدرت الهی بوده که بالای سر این جوانان بوده است.

 

 عبادی خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب به آرمان‌های انقلاب نزدیک شدن، تبیین کردن و روشنگری است و باید در گام دوم انقلاب از جهت وصول آرمان‌های انقلاب، صحنه را عوض کنیم.

 

 وی اظهار داشت: بجای اینکه برکت انقلاب و قانون اساسی به مردم برسد فرهنگ‌هایی از انگلیس، آمریکا و صهیونیست‌ها گرفته و  تحویل مردم داده شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برای وصول به آرمان‌های انقلاب امروز باید روشنگری به گونه‌ای باشد که دیگر شاهد آزمون و خطا نباشیم. آزمون و خطا بس است باید نیروی استاندارد به کار گرفته شود.

 

 وی بیان داشت:  برای وصول به آرمان‌های انقلاب باید سیستم اجرایی تغییر کند به طوری که آنچه به عنوان نیروی اجرایی به معنای خاص یا عام بوده و دولتمردان، کارشان این باشد که قانون اساسی بر اساس عدل پیاده شود نه اینکه هر کدام با یک حزبی بیاید و یک مقداری به جیب بزند یک مقداری وعده دروغ بدهند و بروند این که نشد. تا کی می خواهیم آزمون و خطا داشته باشیم.

 

عبادی افزود: راهکار حرکت به سمت آرمان‌ها روشنگری در جهت آنچه جامعه برای خودش انتخاب می‌کند، است. اگر قرار است جامعه برای خود خدمتگزار انتخاب کند، خدمتگزار انتخاب کند. پادشاه انتخاب نکند. بروید رجائی ها را پیدا کنید آن وقت همه کارهای شما درست است اگر چنانچه چنین دولتی به معنای عام و خاص پیش آمد بزرگترین تکلیف خود را که مسائل فرهنگی و تربیت جامعه اسلامی است انجام داده‌اید.

 

وی تأکید کرد: وظیفه دولت اسلامی ساختن جامعه اسلامی است انسان مهمترین امانت خدا روی زمین است. اگر دولت اسلامی ایجاد کردید بر اساس تکلیف، جامعه اسلامی ایجاد می‌شود و مفاسد را از بین می‌برد و زمینه برای تمدن اسلامی فراهم می‌شود و اگر تمدن اسلامی به معنای حقیقی پیش بیاید در واقع بهترین زمینه ظهور حق است و آمادگی جهان برای وجود مقدس امام زمان (عج) فراهم می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها