خبرهای داغ:
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده سرخ همدان عنوان کرد
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده سرخ همدان با اشاره به نیاز جامعه به ورزش به ویژه آموزش اصولی آن از سنین پایه گفت: در کنار ورزش یکی از مهم‌ترین اهداف اخلاق و پرورش خوبی‌ها در بین نوجوانان است.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۰۳
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

ضرورت آموزش ورزش همراه با اخلاق و پرورش خوبی‌ها از سنین پایهجواد قاسم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مسابقات فوتسال تیم‌های رده پایه همدان به مناسبت گرامیداشت طلبه شهید «مصطفی قاسمی» برگزار شد.

وی با اشاره به نیاز جامعه به ورزش به ویژه آموزش اصولی آن از سنین پایه یادآور شد: در کنار ورزش یکی از مهم‌ترین اهداف اخلاق و پرورش خوبی‌ها در بین نوجوانان است.

مدیر عقیدتی حوزه شهید مبارکی همدان عنوان کرد: با توجه به این امر مهم مسابقات جام رمضان در رده پایه با همکاری هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری و دو باشگاه پدیده سرخ و آبی‌پوشان همدان با گرامیداشت نام و یاد شهید مظلوم طلبه بسیجی «مصطفی قاسمی» برگزار شد تا نام شهدا و راه شهدا همیشه الگوی ورزشکاران باشد.

وی ابراز داشت: مسابقات جام رمضان با حضور ۱۶ تیم رده پایه برگزار و در پایان تیم «خوب فراز» قروه درجزین مقام اول، تیم «مهران نوین» رزن مقام دوم و تیم پایگاه شهید «باکری» همدان حائز مقام سوم شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات