تفاهم نامه اجرای توسعه عملیات اصلاح نژاد و مدیریت پرورش در گله های دام سبک و سنگین میان گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و استانداری مازندران به امضا رسید.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۲۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر تفاهم نامه اجرای توسعه عملیات اصلاح نژاد و مدیریت پرورش در گله های دام سبک و سنگین میان گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و استانداری مازندران به امضا رسید.

بر اساس این یادداشت تفاهم، گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر مطابق با دستورالعمل اجرایی مرکز اصلاح نژاد دام کشور، علاوه بر انجام عملیات اجرایی این فرآیند درکوتاه ترین زمان ممکن، تأمین دام های پُرتولید خارجی را نیز برای دامداران متقاضی معرفی شده از سوی جهادکشاورزی استان مازندران بر عهده خواهد داشت.

از سویی استانداری مازندران نیز متعهد شد تا علاوه بر ایجاد بستر مناسب و تسهیل در هماهنگی و همکاری های دستگاه های ذی نفع، ترمیم، تخصیص اعتبارات و منابع در اختیار جهت اجرای پروژه در آن استان، بر روند اجرای پروژه نظارت داشته باشد.

این یادداشت تفاهم توسط مجتبی نوروزی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و احمد حسین زادگان استاندار مازندران به امضاء رسید.

ارسال نظرات