خبرهای داغ:
در مراسم تکریم و معارفه

محمد علی قاسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان شد

صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه، از خدمات سرهنگ پاسدار علی شاه وردی که به کسوت بازنشستگی نائل شده قدردانی و سرهنگ دوم پاسدار محمد علی قاسمی به عنوان فرمانده ناحیه نهبندان معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۳۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز با حضور سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و اقشار مختلف مردم، آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه نهبندان برگزار شد.

 

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان در این مراسم به چالش هایی که در مسیر انقلاب اسلامی به وجود آمده اشاره و اظهار کرد:  وارد دهه پنجم انقلاب اسلامی شدیم و تدابیر مقام معظم رهبری مسیر پیشرفت را روشن می سازد.

 

وی در ادامه  از رسالت سپاه گفت و افزود: سپاه یک سازمان به روز، پویا و زنده می باشد و ماموریت های آن اقتضایی است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار شاه وردی فرمانده سابق نهبندان را خادمی مردمی معرفی و از او تجلیل کرد.

 

سردار قاسمی در انتها با بیان اینکه بسیجیان شهرستان نهبندان حائز رتبه سوم جمع آوری کمک های استانی به سیل زدگان  شدند از زحمات این مردم در برگزاری کنگره ۲۰۰۰شهید خراسان جنوبی تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است، در این مراسم سرهنگ ۲ پاسدار محمد  علی قاسمی به عنوان فرمانده ناحیه نهبندان معرفی و از خدمات سرهنگ پاسدار علی شاه وردی که به کسوت بازنشستگی نائل شده قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار