خبرهای داغ:
صبح امروز آئین کلنگ زنی و احداث همزمان 70 واحد مسکونی معلولان و همچنين مناسب سازی 150 واحد مسکونی معلولان در استان و همزمان در نهبندان با مشارکت بهزیستی ، خیران و بسیج سازندگی آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۴۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امروز (20 خرداد) طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) استان ، مدير كل بهزيستي استان و مسئولان محلي آئین کلنگ زنی و احداث همزمان 70 واحد مسکونی معلولان و همچنين مناسب سازی 150 واحد مسکونی معلولان در استان و همزمان در نهبندان با مشارکت بهزیستی ، خیران و بسیج سازندگی آغاز شد که  10 واحد مسکونی معلولان مربوط به نهبندان است.

عرب نژاد مدير كل بهزيستي استان گفت : براي هر واحد كه به طور متوسط ٨٥ متر مربع است ٣٢ ميليون تومان تسهيلات بلاعوض و ٢٥ ميليون تومان تسهيلات ارزان قيمت در نظر گرفته شده است .

هنري مسئول بسيج سازندگي استان هم گفت : در ايام تعطيلات امسال با كمك اردوهاي جهادي كار مناسب سازي مسكن معلولان صورت مي پذيرد.

بيكي فرماندار نهبندان هم در اين مراسم از روند و سياست احداث واحدهاي طبقه دار ( دوطبقه اي ) آن هم براي معلولان انتقاد كرد و گفت: واحد هاي طبقه دار مشكلي بر مشكلات معلولان می افزاید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها