مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از حوزه های امتحان نهایی و مرکز آموزش نیروی انسانی و مرکز تصحیح اوراق امتحان نهایی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۸۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد دستورانی از حوزه‌های امتحان نهایی دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه ۱۹ دی، امام خمینی (ره) و مرکز آموزش نیروی انسانی و مرکز تصحیح اوراق امتحان نهایی آموزش و پرورش شاهرود بازدید کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن اعلام رضایت از فرایند برگزاری امتحانات نهایی در شاهرود؛ اظهار کرد: به لطف دقّت، وجدان و تقوی کاری همکاران محترم درحوزه‌های امتحانی، تا کنون این امتحانات با دقّت، سرعت و صحّت برگزار شده است.
وی با تقدیر از زحمات همکاران اجرایی درحوزه امتحانات، تأکید کرد: فرصت طلبان و سودجویان در فضای مجازی مترصدند با جزئی‌ترین غفلت، منافع خود را تأمین کنند و این امر اعتماد خانواد‌ها را به آموزش و پرورش خدشه دارخواهد کرد، لذا مهم است که اعتبار آموزش و پرورش در فضا‌های مجازی از سوی افراد سودجو به بازی گرفته نشود و با تدبیر و حسن انجام وظیفه، این اعتبار و اعتماد حفظ شود.
علیی اکبر عباسی، کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی مدیریت آمورش و پرورش شاهرود در این بازدید در گزارش خود از برگزاری کلیه امتحانات نهایی بدون تأخیر (رأس ساعت ۸ صبح) خبرداد و گفت: این امر مدیون پشتکار و جدیت همکاران برگزار کننده امتحانات بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها