نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: امر به معروف و نهی از منکر بایستی مدبرانه، عاقلانه و هوشمندانه باشد ضروری است زیرا در این صورت مردم به نیت خوب و دلسوزانه ما پی می‌برند.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۹۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه حلقه استادیاران شجره طیبه صالحان سپاه قدس گیلان با تاکید بر داشتن نظم در زمان اجرای برنامه‌ها اظهار داشت: نظم باعث پیشرفت انسان در زندگی می‌شود از این رو مسئولان نیز وظیفه دارند در اجرای برنامه‌های محوله منظم عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم خاطرنشان کرد: بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از حیث محتوا، اهمیت و تاثیر گذاری چیزی کمتر از وصیت نامه امام خمینی (ره) ندارد.

وی با بیان اینکه جوانان در انقلاب اسلامی همواره دارای جایگاه و ارزش بودند گفت: نمی‌توان منکر نقش پررنگ و گسترده جوانان قبل از پیروزی انقلاب، در دوران دفاع مقدس و همچنین حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی شد بنابراین باید نقش جوانان در پاسداری از انقلاب برای نسل امروز تبیین شود.

امام جمعه رشت میانگین سنی ۴۰ درصد از رزمندگان دفاع مقدس را بین ۱۶ تا ۲۰ سال دانست و افزود: جوانان نسل جدید باید بدانند که ۳۰ درصد از جمعیت رزمندگان انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس را جوانان بین ۲۱ تا ۲۵ سال تشکیل می‌دادند، زیرا دانستن این مطالب به جوانان انگیزه می‌دهد.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اهمیت تکرار و بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم اظهار داشت: ائمه جمعه وظیفه دارند که پیام گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را در خطبه‌های نماز جمعه برای نمازگزاران بخوانند و مفاهیم و پیام‌های آن را برای مردم تبیین و بازگو کنند.

وی از آغاز فعالیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر به معنای اجرای اوامر الهی در جامعه است و امیدوارم بتوانیم با همکاری ائمه جمعه و همه اقشار جامعه به‌ویژه مردم مومن گیلان در این زمینه به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: شیوه‌نامه‌های ستاد امر به معروف گیلان در حال عملیاتی شدن است و در نظر داشتن این نکته که امر به معروف و نهی از منکر بایستی مدبرانه، عاقلانه و هوشمندانه باشد ضروری است، زیرا در این صورت مردم به نیت خوب و دلسوزانه ما پی می‌برند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات