فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش‌های دشمن در راستای ایجاد تغییر در سبک زندگی ملت ایران گفت:  ترویج صحیح فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر سبب نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۹۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور در مجمع استادیاران حلقات صالحین بسیج در رشت با بیان اینکه ما باید به روش‌های خاصی، انقلاب را به پیش ببریم اظهار داشت: تربیت جوانان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی ماموریتی است که مقام معظم رهبری به سپاه واگذار کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه در بحث سازندگی و تولید علم با جدیت ورود کرده است تصریح کرد: سپاه قدس گیلان در تلاش است تا در راستای انجام فعالیت‌های تربیتی از ظرفیت ائمه جمعه استفاده کند.

وی با بیان اینکه بسیج در حوزه تربیت باید اثرگذاری بالایی داشته باشد خاطرنشان کرد: ائمه جمعه باید انقلابی، نترس و شجاع بوده و با بسیجیان ارتباط داشته باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئله صالحین، مبنا کار بسیج است تصریح کرد: فرماندهانی که توانایی کار را جوانان را نداشته باشند تغییر می‌کنند و این مسئله به تمامی آن‌ها تاکید شده است.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه فرماندهان نواحی با ائمه جمعه باید ارتباط داشته باشند گفت: تربیت بسیجیان باید مدنظر مربیان صالحین باشد تا در آینده ۱۰ میلیون جوانان انقلابی و حزب الهی در راستای تحقق اهداف اسلام و انقلاب محقق شود.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن در راستای ایجاد تغییر در سبک زندگی ملت ایران ابراز داشت: ترویج صحیح فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر سبب نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را گامی در راستای زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) دانست و تصریح کرد: ما باید از همه ظرفیت‌های خود را در راستای زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) و ایجاد تمدن نوین اسلامی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات